|
کدخبر: 109624

کاردون دنیای تعمیرات لوازم خانگی را متحول کرد

هنگامی که قصد تمیز کردن تلویزیون را دارید بلافاصله بعد از خاموش کردن دستگاه اقدام به تمیز کردن نکنید حداق یک ساعت زمان لازم است تا پنل خنک شود.

یکی از مواردی که باید در تعمیرات لوازم خانگی به آن بپردازید بررسی موارد بدیهی است گاهی اوقات بدیهیات شما را به اشتباه می‌اندازند و شما فکر می‌کنید لوازم و وسایل شما نیاز به تعمیر دارند در صورتی که تنظیمات برق بررسی شود یعنی اتصال دستگاه به برق و جریان برق کنترل شود و یا در بعضی شرایط دستگاه و لوازم خانگی به درستی کار نمی‌کنند مثلا قرار گرفتن لوازم خانگی در سطوح ناهموار باعث روشن نشدن دستگاه می‌شود.

این روزها لوازم خانگی با پیشرفت علم و فناوری به روز شده‌اند و مجهز به سنسورهایی برای هشدار هنگام خرابی دستگاه می‌باشند و با نمایش دادن ارورها و کدهای خطایی که دستگاه با آن مواجه شده است به شما هشدار می‌دهند تا مشکل را برطرف نمایید. شما می‌توانید با بررسی کد خطا متوجه شوید که خودتان می‌توانید مشکل را برطرف نمایید یا خیر؟ معمولا ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی مجهز به این سنسور‌ها می‌باشند و با اعلام کد‌های خطا شما را آگاه می‌کنند که نیاز به تعمیر دارند.

برای تعمیر لوازم خانگی چه کنیم؟

یکی از مواردی که باید در تعمیر لوازم خانگی با آن آشنا باشید تولید صداهای اضافی از دستگاه می‌باشد هرگاه دستگاه شما صداهای اضافی از خود تولید کرد مطمئن باشید که دستگاه نیاز به تعمیر دارد. وقتی هواکش، موتور وسایر قطعات به خوبی کار نمی‌کند دستگاه از خود صدا تولید می‌کند. تعوض و تعمیر هواکش و تسمه‌ها کار ساده است و شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید ولی تعویض و تعمیر موتور کار ساده‌ای نیست و پیشنهاد می‌کنیم این کار را به افراد متخصص بسپارید.

برای آنکه بتوانید تشخیص دهید مشکل لوازم خانگی شما از سیم کشی است یا خیر باید یک مولتی متر داشته باشید تا ولتاژ وسایر سیگنال‌های دستگاه را بررسی کنید بنابراین برای بررسی و تعمیر نیاز به ابزار مناسب دارید.

شاید در گذشته با خراب شدن تلویزیون اصلا به فکر تعمیر تلویزیون نبودیم و با خرید یک دستگاه جدید و نو لبخند رضایت بر چهرمان نمایان می‌شد. اما این روزها با توجه به بالا رفتن قیمت لوازم خانگی در صورت خراب شدن تلویزیون فقط به فکر تعمیر آن هستیم و نخستین کاری که برای پیدا کردن یک تعمیرکار مجرب و با تجربه به ذهنمان می‌رسد جست‌وجو کردن اینترنت است. همان طور که می‌دانید تلویزیون یکی از دستگاه‌های الکترونیکی حساس می‌باشد که باید برای تعمیر آن از تکنسین‌های با تجربه و متخصص که به فناوری‌های روز دنیا تسلط دارند راهنمایی بخواهید.

کاردون تلویزیون هم تعمیر می‌کند؟

خوشبختانه کاردون این فرصت را برای شما فراهم کرده است تا با استفاده از تجربیات متخصصین که به تعمیر تلویزیون پرداخته‌اند بیشترین خرابی‌های تلویزیون‌ها را بررسی نموده و تا جایی که امکان دارد راه‌حل مناسب برای رفع عیب تلویزیون را در اختیارتان قرار داده است زیرا برخی از مشکلات تلویزیون را می‌توانید خودتان برطرف نمایید.

استفاده بیش از حد از تلویزیون می‌تواند باعث کم شدن نور صفحه نمایش تلویزیون شود. البته گاهی اوقات اعمال تغییرات در تنظیمات تلویزیون و به هم ریختگی آن نور صفحه نمایش کم خواهد شد. گاهی اوقات کیفیت فسفر به کار رفته در تلویزیون کاهش یافته و عملکرد آن دچار اختلال خواهد شد. باید بگوییم استفاده بیش از حد و بدون وقفه از تلویزیون می‌تواند به دستگاه آسیب برساند.

بسیاری از مشتریان نگران خرابی پنل تلویزیون هستند زیرا یکی از قطعاتی است که بر قیمت تلویزیون می‌افزاید و هزینه تعمیرات آن نیز به نسبت سایر قطعات بالا می‌باشد. کاردون سعی دارد به شما کمک کند تا هیچ گاه با این مشکل برخورد نکنید. همان طور که می‌دانید یکی از دلایل خرابی پنل تمیز کردن نادرست تلویزیون است. هنگامی که قصد تمیز کردن تلویزیون را دارید بلافاصله بعد از خاموش کردن دستگاه اقدام به تمیز کردن نکنید حداق یک ساعت زمان لازم است تا پنل خنک شود. توجه داشته باشید استفاده از دستکال خیس برای تمیز کردن تلویزیون یک دشمن جدی می‌باشد.

یکی از مواردی که باعث خرابی پنل تلویزیون می‌شود استفاده از اجسام آهنربایی اطراف تلویزیون است. به عنوان نکته آخر باید بگوییم در صورتی که متوجه خرابی پنل تلویزیون شدید تلویزیون را خاموش کنید و روشن نکنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها