|
کدخبر: 107854

قیمت دلار تا آخر ۹۹ چند می‌شود؟

عضو اتاق بازرگانی ایران، گفت: سه سناریو برای قیمت دلار تا پایان سال وجود دارد. چنانچه برخی سیاست‌ها از سوی دولت اتخاذ شود، ممکن است قیمت دلار تا ۱۱ هزار تومان هم پیش رود.

اقتصاد قیمت دلار تا آخر ۹۹ چند می‌شود؟

عضو اتاق بازرگانی ایران درباره قیمت واقعی دلار، اظهارکرد: درباره قیمت دلار گزارشی در اتاق اصفهان تهیه کردیم. سه سناریو برای قیمت دلار تا پایان سال وجود دارد. چنانچه برخی سیاست‌ها از سوی دولت اتخاذ شود، ممکن است قیمت دلار تا ۱۱ هزار تومان هم پیش رود.

مسعود گل شیرازی، افزود: فعالان اقتصادی سه سناریو را برای قیمت دلار در نظر گرفتند. سناریو نخست این است که قیمت دلار در محدوده ۱۱ هزار تومان باقی بماند. در سناریو دوم قیمت دلار کمتر از شرایط موجود پیش‌بینی شده است و در سناریو سوم نیز قیمت دلار بیشتر از شرایط موجود تخمین می‌زنیم. در هر حالت قیمت دلار بستگی به عوامل محیطی دارد.

او اظهار کرد: اقتصاد ملی ما ظرفیت دلار با قیمت بالای ۱۶ هزار تومان را ندارد. چنانچه قیمت دلار به بالای ۱۶هزار تومان پیش رود معیشت مردم به خطر می‌افتد.

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    با این سناریوها فکر کنم مست بوده اید این نظر بچه 5 ساله هم نبوده.

  • سعید ارسالی در

    سلام رسانه گسترش عزیز و نویسنده های محترم بهتون خسته نباشید میگم و امیدوارم همیشه سر بلند و پیروز باشین چون توی تمام رسانه ها فقط شمارو دیدم که رسالتون واقعا عمل کردین و هم طرف حق رو همیشه میگیرین و هم نظراتون تایید میکنید در صورتی که اکثر رسانه ها واسه خودشونم شده اصلا تایید نمی کنن در مورد این مطلبم باید بگم متاسفانه اکثر جنس های مهم مصرفی مردم با دلار خیلی فراتر از این حرفا فروش میره و معمولا با دلار 30 هزارتومن به بالا و کلا یک سیکلی توی ایران هست اونم اینکه دلار بره بالا قیمت اجناسم میره بالا ولی دلار بیاد پایین قیمت اجناس نمی یاد پایین من به شخصه توی 30 و اندی سال عمر هنوز یادم نمیاد جنسی بره بالا و بیاد پایین به قیمت قبل

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها