|
کدخبر: 105924

قیمت دلار در یک قدمی ۲۰ هزار تومان

هم‌اکنون در بازار آزاد نرخ طلای ۱۸ عیار هرگرم ۸۲۱ هزار تومان، نرخ دلار ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان و نرخ سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

اقتصاد قیمت دلار در یک قدمی ۲۰ هزار تومان

هم‌اکنون در بازار آزاد نرخ طلای ۱۸ عیار هر گرم ۸۲۱ هزار تومان، نرخ دلار ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان و نرخ سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و نرخ سکه طرح قدیم ۸ میلیون و ۷۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه میدان، نرخ نیم‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۸۲۱ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۹۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۵۵۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با نرخ ۱۷۴۷ دلار معامله می‌شود.

‌ افزایش نرخ ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ قیمت‌های خرید و فروش ارز طی روز جاری نسبت به روز کاری قبل با افزایش همراه بوده و بر همین اساس هم‌اکنون نرخ دلار در بازار آزاد هم‌اکنون ۱۹ هزار و ۷۰۰ تومان و یورو ۲۲ هزار و ۱۰۰ تومان و درهم امارات ۵ هزار و ۵۴۰ تومان اعلام شده است.

 

منبع: همشهری آنلاین
  • مرجان احمدی ارسالی در

    این قله ی دلار است سپس سقوط به دره

ارسال نظر