|
کدخبر: 105642

افزایش ۱۰ درصدی قیمت سکه طی یک ماه

قیمت هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی در یک‌ماهه منتهی به ۲۵ خردادماه ۱۳۹۹ به ۷میلیون و ۶۴۰هزار تومان رسیده است که ۱۰.۶درصد افزایش را نشان می‌دهد.

اقتصاد افزایش ۱۰ درصدی قیمت سکه طی یک ماه

معاونت بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی تهران در گزارشی به تغییرات نرخ سکه و طلا در فاصله یک‌ماهه ۲۵ اردیبهشت تا ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ پرداخته و نوشته است: نرخ هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی که در ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۶میلیون و ۹۱۰هزار تومان معامله می‌شد، در ۲۵ خردادماه به ۷میلیون و ۶۴۰هزار تومان رسید.

براساس این گزارش نرخ هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی نیز در مدت زمان مشابه از ۳میلیون و ۶۸۰هزار تومان به ۳میلیون و ۷۷۰هزار تومان افزایش یافته که رشدی ۲.۴درصدی داشته است، این در حالی است که نرخ ربع‌سکه بهار آزادی طی این مدت تغییری نداشته و دو میلیون و ۳۰ هزار تومان دادوستد می‌شده است.

با این حال هر نرخ گرم طلای ۱۸عیار طی این مدت در بازار تهران از ۶۸۴هزار و ۳۰۰ تومان به ۷۴۱هزار و ۸۰۰ تومان رسید که رشدی ۸.۴درصدی داشته است، این در حالی است که نرخ هر اونس طلا در یک‌ماهه منتهی به ۲۵ خرداد حدود ۰.۰۹ درصد کاهش یافته است، در حالی که هر اونس طلا در ۲۵ اردیبهشت ماه یک‌هزار و ۷۳۲ دلار و ۴ سنت قیمت‌گذاری شده بود، این نرخ در ۲۵ خردادماه به یک‌هزار و ۷۳۰ دلار و ۹ سنت کاهش یافت.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها