|
کدخبر: 151438

هزینه خرید فرغون میلیونی شد!/ قیمت جدید آهن پاره لاکچری (۲ تیر ۱۴۰۰)

۷۰ درصد پایه حقوق وزارت کار را باید هزینه کنید تا چند کیلو آهن به اضافه یک چرخ در اختیارتان قرار بگیرد.

اصناف هزینه خرید فرغون میلیونی شد!/ قیمت جدید آهن پاره لاکچری (۲ تیر ۱۴۰۰)

حدود ۲ سال قبل اگر یک میلیون تومان پول داشتید، امکان خرید یک دستگاه موتور سیکلت ایرانی برای شما فراهم بود. امروز اما با این پول نهایتا می‌توانید یک فرغون بخرید! یعنی ۷۰ درصد پایه حقوق وزارت کار را باید هزینه کنید تا چند کیلو آهن به اضافه یک چرخ در اختیارتان قرار بگیرد.

معمولا در گسترش‌نیوز سعی می‌کنیم قیمت هر محصولی را درج کنیم تا مخاطبان در جریان وضعیت بازار روز باشند. هیچ‌وقت فکر  نمی‌کردیم قیمت فرغون به عنوان یک مسئله و چالش مرتبط با گرانی مطرح بشود و نیاز باشد درباره قیمت آن صحبت کنیم. اولین بار تیر ماه بود که فهمیدیم قیمت این محصول ساده لاکچری شده و به حدود ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

حالا فهمیدیم با گذشت تنها چند ماه، قیمت فرغون به ۱ میلیون تومان رسیده و حالا دیگر برای کارگری کردن هم باید یک سرمایه اولیه قابل توجه در جیبمان داشته باشیم! سایت‌های فروش آنلاین چند فرغون رنگارنگ را کد گذاری کرده و به عنوان مدل های مختلف به فروش می‌رسانند.

البته ما تفاوت‌های آنها را متوجه نشدیم اما به نظر می‌رسد اختلاف قیمت ها به حجم بارگیری و احتمالا رنگ بندی انها برمی‌گردد.

حالا اگر بودجه کافی نداشتید خیلی جای نگرانی نیست. فرغون‌های دسته دوم هم با قیمت‌های حدود ۴۰۰ تا ۶۵۰ هزارتومان برای فروش موجود است!

  • 1 ارسالی در

    مملکت نیست دزدخانه است

  • یکی ارسالی در

    تازه یه سری قطعه یارانه ای بهشون دادن وگرنه که((((

  • ناشناس ارسالی در

    اقای روحانی خواهش می کنم جلوی این رونق ا قتصادی تون رابگیر که داریم از سیری میترک یم......

  • رضا ارسالی در

    چون نیک نظرکردپرخویش دران دید گفت ....از ماست که برماست

  • علیرضا ارسالی در

    ما مسئولینه بسیار هنرمندی داریم انها میت ونند یه چیزه بی ارزش را فورا باارزش کنن به قول قدیمی ها از کاه متونند کوه بسازند

  • Ali ارسالی در

    وقتی پراید گران میشود میخواهید فرغون گ ران نشود؟

  • ناشناس ارسالی در

    جیش تو این خبر. اولش فرعون صفر کیلومتر خ وندم نگو فرغونه. هارهارهار

ارسال نظر