|
کدخبر: 105399

آخرین وضعیت قیمت فرآورده‌های گوشتی در بازار

رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده‌های گوشتی تهران درباره افزایش قیمت محصولات گوشتی بیان کرد: قیمت فرآورده‌های گوشتی افزایشی نداشته است.

اصناف آخرین وضعیت قیمت فرآورده‌های گوشتی در بازار

مصطفی معروف خانی رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات گوشتی تهران بیان کرد: فروشندگان درحال‌حاضر از نظر بیمه و مالیات دچار مشکلاتی هستند و توان پرداخت ندارند بنابراین انتظار داریم در این شرایط دولت به فکر این قشر باشد.

رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات گوشتی در خصوص صادرات و واردات فرآورده‌های گوشتی، ادامه داد: تولید این کالا طبق روال گذشته است و مشکلی در تولید وجود ندارد. صادرات به کشورهای همسایه هم داریم.

معروف خانی با بیان اینکه بسیاری از صنوفی که از محصولات گوشتی استفاده می‌کردند مانند فست فودها، تنها به دلیل عدم تجمع افراد و جلوگیری از انتشار این ویروس به سایرین، واحدهایشان تعطیل شده است، گفت: این شرایط پیش آمده بر میزان فروش و کسب و کار صنوف تاثیر بسزایی گذاشته است.

وی در خصوص کیفیت محصولات فرآورده‌های گوشتی بیان کرد: کیفیت محصولات بسته به موادی دارد که در آن به کار برده شده است. برخی دارای گوشت بیشتر و برخی کمتر است که همین امر بر کیفیت کالاها تاثیر می‌گذارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات گوشتی گفت: افراد باید به تاریخ تولید و انقضای محصولات توجه کنند. هر ورق از محصولات گوشتی اگر در شرایط بهداشتی نباشد می‌تواند باعث بیماری و مشکلات جسمانی شود، پس تاکید بر رعایت بهداشت و اصول بهداشتی از مواردی است که در این اتحادیه از اولویت بالایی برخوردار است.

 

منبع: اتاق اصناف تهران

ارسال نظر