ابهام بزرگ در حقوق بازنشستگان / چرا مابهالتفاوت فروردین و اردیبهشت واریز نشد؟
با وجود اجرای طرح همسانسازی حقوق بازنشستگان و مستمریبگیران تأمین اجتماعی و وعده پرداخت افزایشها از ابتدای سال، ابهام درباره نحوه محاسبه و زمان پرداخت مابهالتفاوت ماههای ابتدایی سال به یکی از مهمترین دغدغههای بازنشستگان تبدیل شده است. در حالی که بر اساس اعلامهای رسمی قرار بود مطالبات مربوط به فروردین و اردیبهشت همراه با حقوق ماه جاری پرداخت شود، گزارشهای دریافتی از بازنشستگان نشان میدهد مبالغ واریزی تنها شامل مستمری خردادماه بوده و اثری از مابهالتفاوت دو ماه نخست سال در حسابها مشاهده نمیشود؛ موضوعی که خواسته اصلی بازنشستگان برای شفافسازی و پاسخگویی را بیش از پیش پررنگ کرده است.
کد خبر: ۷۰۸۰۷۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۵/۰۴/۰۲