معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزاری نشست مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تقویت و فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی در کشور است.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، علی اصغر کاراندیش اظهار کرد: در راستای موضوع اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری و دولت روی آن تأکید دارند، همه دستگاهها باید در این حوزه فعال شوند. کار اندیش گفت: این معاونت در همین راستا و به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نشست سراسری مدیران این وزارتخانه با موضوع فرهنگسازی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را برگزار کرد. کاراندیش اظهار کرد: در این نشست مقرر شد معاونتها و مدیران استانی و مراکز ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات سال٩٥ و برنامههای خود برای سال٩٦ را اعلام کنند. وی تصریح کرد: این جلسه از ساعت ٨ صبح پنجشنبه آغاز و تا بعدازظهر به طول انجامید و مدیران وزارتخانه به ارائه گزارش و برنامههای خود پرداختند. معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم سریعتر گزارشها و برنامهها را جمعبندی و به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارسال کنیم. کاراندیش تأکید کرد: باتوجه به برنامههایی که در سال٩٦ ارائه شده همه این برنامهها جمعبندی میشود و توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع دفتر مطالعات و برنامهریزی راهبردی در جهت پیگیری و نظارت بر آنها اقدام میکنیم. وی گفت: در گزارشها نقاط ضعف و قوت مشخص شده است و تلاش میکنیم در بخشهایی که نقطهضعف وجود داشته آنها را برطرف و نقاط قوت آنها را نیز تقویت میکنیم تا فعالیتها بهتر انجام شود.