|

بالا و پایین صادرات دام زنده از ایران

فهرست محتوا

رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور با بیان اینکه تقاضای زیادی برای دام زنده ایران در بازار کشورهای همسایه وجود دارد گفت: از مسئولان درخواست کردیم اجازه دهند دام زنده کشور صادر شود.

گسترش نیوز- سید احمد مقدسی، رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور گفت: مصرف سالانه گوشت قرمز در کشور ۹۰۰ هزار تن و تولید داخلی ۸۸۰ هزار تن است طبق قاعده دولت می‌بایست ۲۰ هزار تن گوشت وارد می‌کرد نه ۱۳۰ هزار تن. وی ادامه داد: مطابق آمار و ارقام موجود ۲۰۰ هزار رأس دام سنگین آماده کشتار امروز در واحد‌های دامداری کشور انباشت شده است. رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: صادرات دام زنده از سال گذشته در کشور ممنوع و به تبع تولید افزایش پیدا کرده است. مقدسی اظهار کرد: دامداران امروز با مازاد انباشت دام مواجه هستند و باید فکری به حال آنان کرد. وی ادامه داد: صادرات دام زنده از جمله درخواست‌های مهم دامداران از دولت است که متأسفانه این اجازه داده نمی‌شود. رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور گفت: قیمت دام زنده سنگین فروردین ماه سال گذشته به ازای هرکیلوگرم ۳۹ هزار تومان بود، ولی امسال به ۲۵ هزار تومان رسیده است. وی افزود: قیمت دام زنده به ازای هرکیلوگرم ۱۴ هزار تومان کاهش یافته، اما قیمت گوشت برای مصرف کننده در بازار نه تنها کاهش نیافته بلکه همچنان رو به بالاست. مقدسی گفت: گوشت گوساله امروز نباید بیش از ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان به دست مصرف کننده برسد، ولی متأسفانه این کالا به قیمت‌های گزاف به مردم عرضه می‌شود. وی افزود: گوشت گوساله امروز در تهران به قیمت‌های ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار تومان و گوشت گوسفندی ۱۵۵ هزار تومان به فروش می‌رود. رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور با بیان اینکه تقاضای زیادی برای دام زنده ایران امروز در بازار کشور‌های اطراف وجود دارد گفت: از مسئولان درخواست کردیم اجازه دهند دام زنده کشور صادر شود. وی یادآور شد: این اقدام هم مشکل انباشت دام واحد‌های دامداری را برطرف و هم ارز قابل توجهی به اقتصاد مملکت تزریق خواهد کرد.

منبع: میزان

بالا و پایین صادرات دام زنده از ایران
کد خبر: ۹۴۴۳۵
۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴
ناشناس
|
-
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
آقا زاده ها بازار گوشت را گرفتن و بیش از
مصرف وارد کشور کردن
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
دولت چرا به فکر مردم نیست به خدا ماورشکس
ته شدیم گوساله پارسال کیلوی ۸۰خریدیم الا
ن موقعه فروش ۲۵ این انصاف خدا ازشون نگذر
ه ما که همیشه این دولتمردان رانفرین می ک
نیم
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
دولت همیشه با تولید کنندهای داخلی مشکل د
اشته و نمی خواد چیزی تو این کشور تولید ب
شه از جمله گوشت چرا اجازه صادرات داده نم
یشه تا کی ما دامدار ها باید ضرر این ندان
م کارهای دولت را بدیم
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
دیگر هیچ چیز ی برام نمونده،به غیر از 4تا
گوساله که 120میلیون در اومده ،میخوام بف
روشم خریدار نداره.خدا یا خروجشون را هم ن
دارم.زندگیم دود شد.بخاطر سیاست‌های اقتصا
دی دولت.تو شاهد باش
Mehrdad zangi
|
-
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
لعنت به اینا بخدا ورشکست شدیم همه سرمایشون چند برابر شده با تورم ما ضرر کردیم باید بجای تولید سکه میخریدیم
ساسان
|
-
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
خدا لعنتشون کنه چرا اجازه صادرات دام رو
نمیدن ب خدا ورشکست شدیم رفت خدا نابودشون
کنه
وحید
|
-
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بنظرم باید بریم همه اعتراض بکنیم تا کاری بشه
بهرام نصیری
|
-
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
اگر صادرات دام زنده آزاد نشود ؛ دامداران و عشایر کشور به زمره ی بیکاران و ورشکستگان خواهند پیوست؛ ... آیا این سیاست در راستای جهش تولید است یا نابودی تولید؟ .... به فکر ملت باشید
ناشناس
|
-
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
از آنجایی که روستاییان و عشایر تهدیدی بر
ای دولت بحساب نمیاد در حال حاظر عشایر و
روستاییان را به جهت جبران سیاست های خودک
امگی و فساد افسار گسیخته فدا میکند این ر
وال عدم توجه به صادرات دام زنده در کمتر
از یکماه دیگر تمامی ارکان زندگی دامپرور
ی و دامداری به نابودی و نتیجتا اعتراض ها
ی غیرقابل کنترل برای دولت و نظام به بار
خواهد نشست!!!
ناشناس
|
-
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
ی ذره ب فکر دامدار باشین دام رو دستمون م
ونده کجا باید بریم‌چکار کنیم
بیچاره
|
-
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
خدا لعنت کنه این مسؤلان را چرا همه چیز چ
ند برابر شده گوشت از قیمت قبل هم ارزانتر
بیچاره کردن دامداران کشور را اینها همه
دشمن هستن سر کار مگر می شود همه چیز چند
برابر شده گوشت هنوز هم ارزانتر خدا لعنت
کنه این مسؤلان را
بدبخت ترین ها در ایران
|
-
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
مگر چه قدر یک سرمایه گذار کوچک توان داری
م که یک سال است که داریم ضرر می دهیم با
کی وام شروع کردیم حالا با چند برابر بدهی
بیکار تر شدیم چرا چرا چرا کجاید ای مسؤل
ان مگر این کشور بزرگتر ندارد ای خدا مگر
چه کناهی کردهایم که تولید داشته ایم
کشاورز دامدار بیچاره
|
-
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
هیچ وقت زورشان به سرمایه دار نمی رسد چرا
هیچ جنسی ارزان نمی شود چند برابر می شود
فقط دامدار کشاورز بیچاره است که باید چه
قدر عذاب بکشد بدبختی سر اخر هم روی دستم
ان بماند با کلی ضرر این چه دولت و مسؤلان
است خدایا خدایا ما چرا این همه عذاب می
شویم آما همش به خاطر این مسؤلان است چرا
باید صادرات ممنوع باشد مگر این قیر کالاه
ای دیگر است کجاید از خواب بیدار شوید
ناشناس
|
-
|
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
چرا دارو وخوراک دام اینقدر گرون ولی گوسفند ارزونه اگه دولت صادرات دام را ازاد نکند فاجعه میشود تمام دامداران وعشایر ورشکست وبیکار میشون
سعید واحدی
|
-
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
دامداریها همه داران ورشکسته می شوند یکی
به فکر تولید داخلی باشه اقلام مصرفی دامد
اریها چند برابر شده از جمله سویا ذرت جو
گندم یونجه همه گران و چند برابر ولی گوش
ت ارزانتر از همه چیز. تو رو به خدا یکی ب
ه فکر این قشر زحمتکش تولید باشه. وگرنه و
رشکستگی در راه است
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
چرا باصادرات دام مخالفت می‌کنند آقای عبا
سی معرفیان چرا به‌دامداران ظلم میکنی قیم
ت نهادی دامی هروز گران میشه ولی دام زنده
ارزونه بخاطر واردات بی رویه گوشت یخ زده
این مدیریت نیست شما تیشه به ریشه تولید
دامداری میزنید
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
چندیم راس وام زنده داریم. مشتری نداره .خ
دایا به دادمون برس
ازاین به بعد کس
ی بگه تولید ثواب داره میزنم تو ذهنش
جواب پسنداز عمر من رو کی میخواد بده
ناشناس
|
بیچاره شدیم وام ازدواج گرفتم سه تا گوسال
ه خریدم کلی خرج دادم انقد ازیت شدم حالا
ظلر هم بکنم اره دوستان تو این مملکت باید
فقط دنبال پول مفت باشی الباقیش خریت محز
ه ی بابای دامدار کشاورز باید پاره بشه ک
ه بتونه دو ریال گیرش بیاد که اونم بیچارش
کردن زندگی نیس جهنم خونس
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
من۲۰سالمه از بچه گی رفتم کارگری تاتونستم۷۰ملیون پول پس انداز کنم تا بتونم وارد ی کسب کاری بشم رفتم دام سبک خریدم کلی خرج شون دادم حالا با این قیمتهامن تقریباتمام سرمایه مو از دست دادم یعنی۱۰سال پس اندازکارگری برای مردم هیچ شده۱۰سال عمرم هیچ شده جواب ایناروکی میخوادبده مسئولین کجاهستن خدا لعنت کنه همه شونو که باعث از دست رفتن سرمایه من شدن من چند سال دیگه باید تو این اوضاع اقتصادی کار کنم تا بتونم دوباره برگردم سر خونه اول اون وقت میگن چرا سن ازدواج رفته بالا با این مسئولین بیلیاقتی که داریم باید هم سن ازدواج زیاد بشه
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
من۲۰سالمه از بچه گی رفتم کارگری تاتونستم
۷۰ملیون پول پس انداز کنم تا بتونم وار
د ی کسب کاری بشم رفتم دام سبک خریدم کلی
خرج شون دادم حالا با این قیمتهامن تقریبا
تمام سرمایه مو از دست دادم یعنی۱۰سال پس
اندازکارگری برای مردم هیچ شده۱۰سال عمرم
هیچ شده جواب ایناروکی میخوادبده مسئولین
کجاهستن خدا لعنت کنه همه شونو که باعث
از دست رفتن سرمایه من شدن من چند سا
ل دیگه باید تو این اوضاع اقتصادی کار کن
م تا بتونم دوباره برگردم سر خونه اول ا
ون وقت میگن چرا سن ازدواج رفته بالا
با این مسئولین بیلیاقتی که داریم باید
هم سن ازدواج زیاد بشه
ایمان
|
-
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
لطفا به فکر تولید کننده های داخلی باشید
همه ما ضرر زیان زیادی درزمینه دام سبک و
سنگین رو داریم تحمل میکنیم .تمام سرمایه
ما ازبین رفت .
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
من۲ سال پیش گوساله ۱۵۰ کیلو خریدم ۱۴ملیون ۲۰۰ ملیون وام گرفتم ازوقه کیلویی ۱۲۰۰ تومن بود گوساله سنگین کلیوی ۵۰ تومن بود الان یکسال ازوقه شده ۲۵۰۰ یونجه ۱۱۰۰ تومنی یکسال شده ۳ تومن کاه ۲۰۰ تومنی الان ۱۸۰۰ تومن کیلویی گوسالهم باز افزایش چند برابری اذوقه باید گوساله زنده میشد کیلویی ۱۰۰ تومن ۰شده ۲۵۰۰۰تومن حالا باید تا زنده ام برم کارگری ازاین بدهی بیام بیرون وامم ۲۰۰ تومنم دیر کرد میخوره رسیده ب ۳۰۰ ملیون الان گوسالهم کلان ۸۰ ملیون درمیاره من کجا بیارم ۲۰۰ ملیون بزارم تاومم۰تصفیه کنم ببخدشدیم نابود شدیم چرا مسئولین الکی قیمت میارن پایین چرا حساب کتاب نمیکنن
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
دوسال پیش گوساله خریدم۱۴ ملیون دوسال نگه
داشتم الان میره ۱۸ ملیون هر راس ۱۵ ملیو
ن ضرر میکنه دوسال زحمت کشیدم ۲۰۰ملیون و
امم خوردن الانم چند ماه هر ماه یکشومیفرو
شم اون یکی یا بخورن بلکه قیمت درست بشه ا
لبته دیگه تمام شدن ۴ راس مونده حالاوام ن
میدونم از کجا بیارم بدم دیر کرد میخوره ر
وز ب روز
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
قصابی ها میخرن زنده ۲۵تومن کیلوی بد میفر
وشن ۱۰۰ تومن چرا اینجوری ما دوسال زحمت
کشیدیم همه زندگیمونو گذاشتیم قصابی ۱۰۰ م
لیون مسخره ۳۰۰ ملیون میفروشه دامدار ۲ سا
ل زحمت می کشه تو هر راس۱۵ ملیون ضرر قصاب
ی دو یک هفته هر راس۴۰ ملیون سود میبره
علی
|
همه چی چندبرابر شد یه پراید ده میلیونی ش
د صد میلیون اونوقت گوسفند به نصف کاهش یا
فت علوفه چندبرابر شد ما روستایی ها ی بدب
خت بجز چندتا گوسفند نه چیزی داریم نه شغل
ی چرا کسی به دادمون نمیرسه الهی داغ جوون
اشو ببینن که این بلا را سرمون آوردن و قی
مت گوسفند را آوردن پایین کلی ضرر کردیم ا
ون پدری که شصت سالشه و کارش دامداریه و چ
یز دیگه ای نداره حالا تو این سن باید بره
کارگری مردم رو بکنه آخه کسی سرکارم نمی‌
بره با این سن دارم با گریه مینویسم
دردبی درمان
|
-
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
با سلام بردگی کنی ولی چوپونی نکنی سخت ترین شغل
بعضیها پول راحت در میارن ما زحمت زیاد میکشیم ولی بی سود
وقتی شانسمونم تو چوپونی نمیاره به هرچی قران قسم از پارسال تا الان دارم گوسفند میفروشم میدمش خرج برا خودشون
چرا هیچ سود نکردیم ما
کسی هست جواب مارو بده
دامدارورشکسته
|
-
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
چهارساله ازمستاجری فرارکردم رفتم روستاپو
ل رهن خانه وپس اندازکارگری دادم گوسفندخر
یدم هرچی بدبختی میکنم پول علوفه ودارونمی
شه انقدر گرانه خداخوشش نمیادبامااینجورمی
کنین فکری به حال مابکنید
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
برپدرومادرمسئول بی فکرلعنت.شمانکنه برزیل
ی هستین یاترکیه ای یاقزاق؟که دامداریهای
اونجاروگلستان کردین ودامدارن ایرانی رونا
بودوورشکسته؟دامپروران ایران چه خاکی باید
به سربریزن ازدست شماانگل ها؟آقای معروفان
خدانابودت کنه.آقای مقدسی عزیزتلاشتوبی
شترکن ممنونتم
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
همه قصابهاازپارسال تاالان حاجی بازاری شد
ن ومیلیاردر همه دامپرورا روبه خاک سیاه ن
شوندین همه بهونه ش هم حمات ازمصرف کننده
بوداما این وسط همون مصرف کننده هم حمایتی
ازش نشد!لعنت برکسی که توان نداره علم ند
اره اما مسئولیت قبول میکنه
دامداربدبخت
|
-
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
یکسال ونیم هست ازیک شرکت لعنتی پرازظلم و
بی عدالتی زدم بیرون بعد15ساال ظلم تصمیم
گرفتم واسه خودم یه کار راه بندازم،به پرو
اربندی علاقه زیادی داشتم،10تاگوساله بافر
وش سمندال ایکس دوست داشتنیم وپول پیش خون
ه خریدم یه دامداری توروستااجاره کردم الا
ن بعدازکلی زحمت وخرج آماده کردم قصاب مفت
میخره،سرمایه ام ازبین رفت،همه چیزرفت با
لا غیرازگوشت ،گوساله هاموندن تودستم،دیگه
نه میتونم خونه بخرم نه اون ماشینی که عا
شقشم،این چجورحمایت ازتولیدداخله،چجور،چجو
ر،چجور،خدایاتوبه دادمابرس،مسولین مارو ره
اکردن که بمیریم وباتورم نابودمون کنن،افس
وس افسوس افسوس،تاکی شعارو وعده های پووو
ووووووووچ!!!!!!!!
دامدار بدبخت
|
-
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
خدا شاهده یک سال هست ضر دارم میدم گوساله پارسال خریدم ۱۲ میلیون دونه امروز می ره ۵ میلیون دامداران بدبخت شکست خورده کجا بیارن چقدر ضر خدای انسافه خرج دام چند برابر گوشت دام هزار تومان نمیده به خدا دیگه کم آوردیم اگه خدای دارید به داد دامداران برسید خدایا تو به داد ما برس
کلاتی
|
-
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
سلام
حرف دل همه شما رو قبول دارم چ
ون منم ضرر کردم
تولید ملی وجهش تول
ید !!!!!
تیشه به ریشه تولید کننده
زدند
لعنت به کسی که من را تشویق به
پرواز بندی کرد
داود علیزاده
|
-
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
سلام من جوان اگر بشه گفت با 10 گاو خواستم شروع کنم آقا اشتباه کردم به جهش تولید فکر کردم دامداری با سیاستهای فعلی و با مسیولیت خائنین وطن یعنی مرگ باور کردن به شعارها یعنی فلاکتی که ما گریبانمون را گرفته
افشین ایرجی
|
-
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
من یک تولیده کنده هستم چراحمایت از تولید کنده نمیشه گوساله پای من 37درامده حالا بهم میگن 25 هزارتومان دلیل این کار چی هست چه کسی جوابگو ضرر ما دام دارهست گوشت برزیلی که مشخص نیست گوشت چی هست میگن کیلو هفتاد اما گوشت از ما میگن 52هزار تومان مگه ما به این گوساله ها اب دادم که بزرگ شدن هر گوساله ای برجی 500هزار تومان خرج کردیم تا به اینجا رسیده خدا لعنت بکنه کسی که مسول امور دام کشور هست
مجتبی مرادی
|
-
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
توروخدا مسعولین فکری به حال دامداران بکنند به خدا دیگه واسمون نمی صرفه قیمت گوشت خیلی پایینه
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
قیمت گوشت خیلی پایینه همه چیز دو برابر ش
ده الاقیمت گوشت تورو خدا مسعولین به فکر
دامداران هم باشن
ناشناس
|
-
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
آقای عباسی معرفیان لعنت خدابر توباد از خ
دا میخوام داغ جگر گوشوت تو دلت بزاره ما
دامداران خودم هر چی داشتم دادم این گوسال
ها خوردن الآن خودم مستاجر هستم باکلی بده
ی شرمنده خانوادم شدم بچه ام بخاطر مریضی
پول درمان نداشتم ازدست رفت خدا ازت نگذره
حالا خرج گوساله راندارم چکار کنم تف به
شرفتون بیاد
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
شما رو به قرآن به دادمان برسید
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
تورو خدا به داد ما دامدار ها برسید .حتما
ما باید مثل کامیون دارها بیام داخل شهر ا
عتراض کنیم شعار بدیم تا به فکر ما باشید
خیر سرمون تولید کننده‌ایم مسولین اون بال
ا میخورن و می دزدن به فکر ما نیستن که هم
ه چیز ده برابرشده به غیراز گوشت که کاهش
داشته .سال گذشته یدونه پراید صفر داشتم ب
اطلا که اونا رو هم با قرعه کشی و وام گرف
ته بودم دادم گوسفند گرفتم الان قیمت طلا
با پراید سر به فلک کشیده ولی گوسفند رو ک
سی نگاه نمی کنه تمام سر مایه ام به باد ر
فت الان بدهکاری اوردم کی جوابگو هست ....
..
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
به داد دامدار ها برسید بدبخت شدن به خاک
سیاه نشستن بیچاره شدن به چه زبونی بگم ای
هوارررررررررر ر
آرسام
|
-
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
چرا همه چی گرون شده بجز دام.همه بیچاره ش
دیم بخدا
مرتضی
|
-
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
منم دامدارم خود دولت کیلو ۵۰۰ روسبوس گزا
شته اما رو گوساله چاق نزاشته ۳۰ درصد علو
فه دولتی گرون شد اما گوساله هیچژ اخه چطو
ر ممکنه
عشایر
|
-
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۵
تورا به شرف صادرات رو آزاد کنید دیگه کم
کم باید سرشان ببریم از پس گرانی علوفه خو
راک این چه وضعیه اینجا گوسفند بره کیلو ۳
۸ تو بازار ۱۰۰ مگر سال جهش تولید نیست ضر
ر تولیدکننده نفع واسطه دلال قصاب. صادرات
و آزاد کنید تا بفروشیم ما هم بشیم دلال
از کار تولیدی در بییایم.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
ما که گشمون تابوندیم که توی این کشور تول
ید نکنیم
ر. م
|
من یه راننده بودم یه زمانی ماشین سنگین د
اشتم ناراحتی قلبی گرفتم عمل کردم دیگه نت
ونستم رانندگی کنم گفتم ماشینوبفروشم برم
توکاردامداری که علاقه ام داشتم فروختم بل
افاصله ماشین گرون شد،دام گرفتم آذوقه گرو
ن شد،آذوقه گرفتم دام ارزان شدحالااز100را
س گوسفند30راس مونده خدالعنتتون کنه
آرسام
|
-
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
بخدا همه بیچاره شدیم
sltany
|
-
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
خدا باعث و بانی شو لعنت کنه چرا اجازه نم
یدن صادر بشه با این وضع تورم بجای اینکه
دام افزایش قیمت کنه میاد پایین قیمتش
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
حرفی نمانده زحمتکش تو این مملکت جایی ندارد کشاورزی دامداری دامپروری همه نابود شد من دهاتی هم نابود شدم
مهرشاد
|
-
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
تورو خدا بابا بدبخت شدیم رفت باباواوم گرفتیم
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
اگه اینجوری پیش بره مسئولان باید با تولی
د دام خداحافظی کنند چون دامدارها تصمیم گ
رفتن همه تعطیل کنند چون هیچ کس به فکر م
ا دامدارها ی گاو نیستن چرا مجوز صادرات ر
انمی دهید بابا ما را برشکست کردین خدا از
تون نگذره
ناشناس
|
-
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
عزیزان دامهای خود را نگه دارید بلاخره اگه صادرم نکنن با قاچاق رد میشه خدا حافظ قاچاقچیا باشه
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار

مالمو
مالمو