نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: امسال حرکت پرشتابی در بحث عمران و آبادانی و پیشرفت شهرستان دشتستان انجام میشود.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از خانه ملت، محمد باقر سعادت در دیدار با دهیاران و بخشدار بخش ارم اظهار کرد: به منظور توسعه همهجانبه شهرستان دشتستان تلاشهای بسیار زیادی را داشتهایم و اقدامات خوبی صورت گرفته است. نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، از کشاورزی به عنوان یکی از ظرفیتهای مهم دشتستان نام برد و افزود: سال گذشته خسارتهای بسیاری به کشاورزان بخش ارم وارد شد و گوجهکاران با مشکلاتی روبرو شدند که پرداخت خسارت به زودی انجام میشود و چک پرداخت خسارت تحویل استان شده است. وی اضافه کرد: تلاش میکنیم همه امور و مشکلات مردم را با تعامل پیگیری کنیم و در نشستهایی که با مسئولان داریم، به نتایج خوبی نیز رسیدهایم. این نماینده مردم در مجلس دهم، خاطرنشان کرد: مسیر بخش ارم از پل نمازگاه تا تنگ ارم همواره یکی از مشکلات اصلی مردم این منطقه بوده است و برای تبدیل این مسیر به راه اصلی تلاش و پیگیری ویژهای را داریم. سعادت از افزایش 3 برابری سهم استان بوشهر از اعتبارات نفت خبر داد و افزود: با پیگیریهایی که با همراهی نمایندگان استانهای بوشهر و خوزستان داشتیم، اعتبارات نفت و گاز استان بوشهر از ۲۴۰ میلیارد به ۶۴۰ میلیارد رسیده است. نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، افزود: تلاش میکنیم که با همکاری و همراهی مسئولان محلی، در سال جاری شاهد جهش قابل توجهی در اجرای پروژهها و طرحهای مختلف در شهرستان دشتستان باشیم.