مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: مهلت پروانههای بهرهبرداری از چاههای کشاورزی با توجه به شیوع گسترده کرونا ویروس تا اردیبهشت ماه تمدید شد.
گسترش نیوز- «محمد حاج رسولیها» روز پنجشنبه افزود: یکی از راهکارهای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا کاهش مراجعه مردم به دستگاههای دولتی برای دریافت خدمات است. وی ادامه داد: بر همین اساس شرکت مدیریت منابع آب با هدف کاهش مراجعه مردم، مجوزی به شرکتهای آب منطقهای سراسر کشور ابلاغ کرده است تا با مدیریت بهتر بتوانند خدمات مورد نیاز مردم را ارائه دهند. مدیرعامل شرکت منابع آب ایران گفت: بر اساس این مجوز شرکتهای آب منطقهای میتوانند اگر مراجعه کنندهای داشتند که دارای مجوزهایی بودند که مهلت آن تا پایان اسفندماه است، بتوانند بدون طی تشریفات، این مجوزها شامل کف شکنی، لایروبی و چاه را تا پایان اردیبهشت ماه تمدید کنند. وی ادامه داد: شرکتهای آب منطقهای میتوانند بر اساس این مجوز پروانههای بهرهبرداری را که مهلت آنها اسفندماه بود، نیز تا پایان اردیبهشت ماه بدون نیاز به مراجعه حضوری تمدید کنند. حاج رسولیها افزود: سامانه ساماب که پیشتر راهاندازی شده و برخی خدمات برخط به مشترکان ارائه میداد کامل شده و از این پس متقاضیان بخش آب میتوانند مدارک خود را غیرحضوری در این سامانه بارگذاری کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت دارند. مدیرعامل شرکت منابع آب ایران گفت: ارائه این خدمات به صورت غیرحضوری با هدف کاهش رفت و آمد مردم به شرکتهای آب منطقهای و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری صورت گرفته است.
منبع: ایرنا