مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بیش از ۵ میلیون ماسک، الکل، دستکش و کالاهای ضدعفونیکننده در هفته اخیر تحویل وزارت بهداشت شد.
گسترش نیوز- جمشید قسوریان جهرمی با اشاره به واگذاری بسیاری از اقلام بهداشتی مربوط به مقابله با بیماری کرونا به وزارت بهداشت، اظهارکرد: طی یک هفته اخیر برخی اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور که صورت کالای متروکه و یا قاچاق بود در اختیار سازمان جمعآوری و فروش اموال قرار گرفت. مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: با توجه به نیاز فوری مراکز بهداشتی و درمانی بر اساس دستورالعملی به استانها مقرر شد، این نوع اقلام به نماینده وزارت بهداشت تحویل شود و بعدا فرآیندهای قانونی آن را پیگیری کرد. وی در مورد جزییات این اقلام بهداشتی گفت: طبق گزارشها تاکنون در مراحل مختلف ۵ میلیون عدد ماسک (در سطح کشور) و نیز ۵۷ هزار ماسک (در سطح استان ها)، ۴۱ هزار عدد ماسک (بوشهر)، پنج هزار جفت دستکش، ۹ هزار لیتر الکل و ۱۲۰۰ بطری یک لیتری الکل دیگر در قالب کالای متروکه و قاچاق بوده که برای مصرف تحویل وزارت بهداشت شده است.
منبع: فارس