|

سایپا به پزشکان و پرستاران مشغول مبارزه با کرونا تسهیلات می‌دهد

فهرست محتوا

گروه خودروسازی سایپا با هدف قدردانی از زحمات و تلاش‌های جامعه پزشکی و پرستاری در زمینه مقابله با کرونا در سراسر کشور، تسهیلات ویژه ای در نظر گرفت.گسترش نیوز -این گروه خودروسازی قصد دارد تسهیلاتی در زمینه خدمات پس از فروش محصولات خود به پزشکان و پرستاران فعال در بخش های مقابله با کرونا ارائه دهد.

گسترش نیوز - براین اساس، پزشکان و پرستارانی که در بیمارستان‌های ارائه‌دهنده خدمات درمانی مقابله با کرونا مشغول به خدمت‌ هستند، می توانند با ارائه کارت شناسایی و پرسنلی بیمارستان‌های مذکور به نمایندگی‌های مجاز سایپا در سراسر کشور نسبت به دریافت خدمات ویژه و رایگان این طرح اقدام کنند.

saipa_950519.jpg

در ارائه این تسهیلات اجرت انجام سرویس‌های دوره‌ای و نیز تعمیرات محصولات گروه خودروسازی سایپا برای مشمولان این طرح رایگان خواهد بود. همچنین با توجه به محدودیت‌های زمانی برای این عزیزان، پذیرش و ترخیص در نمایندگی‌ها و ارائه خدمات، بدون تعیین وقت قبلی و با اولویت ویژه انجام خواهد شد.

علاوه بر این، در صورت نیاز به حمل خودرو به نمایندگی‌های سایپا نیز خدمات امدادی حمل برای این جهادگران عرصه سلامت، رایگان خواهد بود.

پزشکان و پرستاران فعال در بیمارستان‌های ارائه کننده خدمات مقابله با کرونا برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از تسهیلات این طرح می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور مراجعه کنند یا با تلفن سراسری امدادخودرو سایپا به شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند.

منبع: سایپانیوز

سایپا به پزشکان و پرستاران مشغول مبارزه با کرونا تسهیلات می‌دهد
کد خبر: ۸۸۸۰۰
۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
زینب پودینه
|
-
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
خرید خودرو بدون قرعه کشی
زینب پودینه
|
-
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
درصورت تسهیلات متشکرم
پرستار
|
-
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
4 ساله دارم ثبت نام میکنم نتونستم ماشین بخرم..
تا پولم جور شد قیمت بالا کشید.
ماشین ندارم که شما با منت میخواید تسهیلات بدید شما به رانت و دزدی هاتون برسید.
محمد
|
-
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
سلام اقایان خودرو ساز دردوران کرونا تمام شماها درامدتان بالاتر رفت و تنها قشری که در راس کار بود و نه تنها درامد بالاتر نرفت بلکه اسیب دیده تر هم شد پرستارها و کادر بهداشت بود حداقل کاری که میتونید انجام بدیدارایه و تسهیلات خودرو با بهره کم و بدون نوبت به این قشر است ٢٣ سال کار میکنیم ارزوی یک خودروی صفر داریم
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
بخدا هرچي ما توي اين نظام ديديم جزء بي ك
فايتي و سوء مديريت چيزي نبوده ما پرستاره
اي بدبخت را بي خيالبه داد ملت ثروتمند فق
ير برسيد
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار