رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخمگذار استان تهران از آزاد شدن استفاده از خمیر مرغ در سوسیس و کالباس بعد از مدتها کشمکش بین دستگاههای مسئول خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، ناصر نبی پور با اعلام این مطلب اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان دامپزشکی کشور در این زمینه به توافق رسیدهاند و بر این اساس استفاده از خمیر مرغ در محصولات مذکور آزادشده است. وی بابیان اینکه دستگاههای مذکور حدود ۳ سال و نیم درباره این مسئله باهم اختلاف داشتند، ادامه داد: قرار شده ازاینپس مرغهایی که برای تولید خمیر استفاده میشوند کشتارشان زیر نظر سازمان دامپزشکی و استخوانهای آنها کاملاً جداشده باشد.