مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی نخستین محموله صادراتی ۳۰ هزار تنی گندم ایران از بندر امام خمینی (ره) عازم عمان شد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش ، علیاکبر غنجی بیان کرد: با موفقیت طرح خودکفایی گندم قرار است بهتدریج گندم صادراتی کشور به مقاصد مختلف ارسال شود به همین منظور نخستین محموله صادراتی گندم ایران پس از بارگیری در بندر امام خمینی (ره)، این بندر را به مقصد عمان ترک کرد. وی، حجم نخستین محموله صادراتی گندم را ۳۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: پس از بارگیری این محموله شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از بندر امام خمینی (ره) بهسوی عمان حرکت کرد. مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی اظهار کرد: ایران علاوه بر حمل گندم، آمادگی کامل برای حمل تمام محصولات صادراتی کشورمان را از طریق دریا دارد.