|

خشکی زاینده رود، قهر طبیعت نیست، قهر دولت با اصفهان است

فهرست محتوا

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت ایران و رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان در گردهمایی پایان سال اعضای پارلمان بخش خصوصی، در سخنانی بر تداوم مسیر پر تلاطم توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور و نجات اصفهان از مشکلات که ریشه عمده مشکلات در بی‌تدبیری و عدم مدیریت صحیح است، تاکید کرد.

گسترش نیوز- عبدالوهاب سهل آبادی با اشاره به مسئله خشکی زاینده رود و مسائل فرهنگی اجتماعی اقتصادی مبتلابه و متاثر از زاینده رود گفت: خشکی زاینده رود، به قهر طبیعت مربوط نیست، به بی‌مهری مدیران دولت نسبت به اصفهان ربط دارد.

وی با اشاره به سخنان امامان جمعه اهواز و شهرکرد که آب زاینده رود را برای کشاورزان شرق اصفهان حرام دانسته بودند گفت، : استان اصفهان هنوز و پس از چند دهه از جنگ تحمیلی با آغوش باز و میهمان نوازی، پذیرای مهاجرین از استان‌های جنوبی و همجوار است.

esfahan12.jpg

وی افزود: استان اصفهان با تقدیم بیشترین شهید و جانباز، و کمترین اسیر، نشان دادند مردم استلن اصف هان در دفاع از میهن عزیز، آرمانها در زمان جنگ تحمیلی از تمام توان و ظرفیت خود بهره می‌گیرند تا به هموطن و میهن اسیب نرسد و پس از جنگ تحمیلی نیز بسیاری از آسیب دیدگان جنگ و مردم استان‌های جنگ زده و استان‌های همجوار برای اشتغال و تحصیل فرزندان خود به این استان عزیمت کرده و اسکان یافتند و امروز در کمال ارامش و اسایش در کنار مردم اصفهلن به زندگی مشعول هستند.

وی در ادامه با تبریک به منتخبین دوره نهم اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان، که خود نیز افتخار همراهی با هیات نمایندگان دوره جدید را دارد، بر مطالبه گری از دولت برای رفع مشکلات و اهتمام به بخش خصوصی و بازیابی اعتماد آنان تاکید کرد و گفت: در سایه همفکری و هم افزایی، قادر خواهیم بود موانع را یکی پس از دیگری حل کنیم.

عبدالوهاب سهل آبادی رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان در ادامه از مشارکت، همدلی و هم افزایی اعضا با هیات نمایندگان و هیات رئیسه اتاق بازرگانی به‌ویژه حضور در کمینه‌ها و کمیسیون‌های تخصصی اتاق در دوره هشتم تقدیر کرد و گفت: اتاق بازرگانی در دوره هشتم، مشاور امینی برای دولت در اصلاح یاختار اقتصادی بود و در این مسید افتخارات بسیاری کسب کرد.

وی همچنین از خدمات بی‌شائبه مهندس امیر عباس اسماعیلی، دبیرکل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان و تلاش‌های شبانه روزی ایشان در اعتلای جایگاه اتاق، ارتباط مستمر با هیات نمایندگان، اعضای کمیته‌ها و کمیسیون ها، تعامل با رسانه‌ها و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع تقدیر کرد.

گردهمایی پایان سال اعضای پارلمان بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان عصر امروز با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از فعالان اقتصادی در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی در میدان فیض برگزار شد.

esfahan05.jpg

esfahan11.jpg

esfahan02.jpg

esfahan04.jpg

خشکی زاینده رود، قهر طبیعت نیست، قهر دولت با اصفهان است
کد خبر: ۴۷۶۶۶
۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
ارسال نظر
captcha

آخرین اخبار