رئیس خانه صنعت معدن و تجارت ایران و رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان در گردهمایی پایان سال اعضای پارلمان بخش خصوصی، در سخنانی بر تداوم مسیر پر تلاطم توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور و نجات اصفهان از مشکلات که ریشه عمده مشکلات در بیتدبیری و عدم مدیریت صحیح است، تاکید کرد.
گسترش نیوز- عبدالوهاب سهل آبادی با اشاره به مسئله خشکی زاینده رود و مسائل فرهنگی اجتماعی اقتصادی مبتلابه و متاثر از زاینده رود گفت: خشکی زاینده رود، به قهر طبیعت مربوط نیست، به بیمهری مدیران دولت نسبت به اصفهان ربط دارد.
وی با اشاره به سخنان امامان جمعه اهواز و شهرکرد که آب زاینده رود را برای کشاورزان شرق اصفهان حرام دانسته بودند گفت، : استان اصفهان هنوز و پس از چند دهه از جنگ تحمیلی با آغوش باز و میهمان نوازی، پذیرای مهاجرین از استانهای جنوبی و همجوار است.
وی افزود: استان اصفهان با تقدیم بیشترین شهید و جانباز، و کمترین اسیر، نشان دادند مردم استلن اصف هان در دفاع از میهن عزیز، آرمانها در زمان جنگ تحمیلی از تمام توان و ظرفیت خود بهره میگیرند تا به هموطن و میهن اسیب نرسد و پس از جنگ تحمیلی نیز بسیاری از آسیب دیدگان جنگ و مردم استانهای جنگ زده و استانهای همجوار برای اشتغال و تحصیل فرزندان خود به این استان عزیمت کرده و اسکان یافتند و امروز در کمال ارامش و اسایش در کنار مردم اصفهلن به زندگی مشعول هستند.
وی در ادامه با تبریک به منتخبین دوره نهم اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان، که خود نیز افتخار همراهی با هیات نمایندگان دوره جدید را دارد، بر مطالبه گری از دولت برای رفع مشکلات و اهتمام به بخش خصوصی و بازیابی اعتماد آنان تاکید کرد و گفت: در سایه همفکری و هم افزایی، قادر خواهیم بود موانع را یکی پس از دیگری حل کنیم.
عبدالوهاب سهل آبادی رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان در ادامه از مشارکت، همدلی و هم افزایی اعضا با هیات نمایندگان و هیات رئیسه اتاق بازرگانی بهویژه حضور در کمینهها و کمیسیونهای تخصصی اتاق در دوره هشتم تقدیر کرد و گفت: اتاق بازرگانی در دوره هشتم، مشاور امینی برای دولت در اصلاح یاختار اقتصادی بود و در این مسید افتخارات بسیاری کسب کرد.
وی همچنین از خدمات بیشائبه مهندس امیر عباس اسماعیلی، دبیرکل اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان اصفهان و تلاشهای شبانه روزی ایشان در اعتلای جایگاه اتاق، ارتباط مستمر با هیات نمایندگان، اعضای کمیتهها و کمیسیون ها، تعامل با رسانهها و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع تقدیر کرد.
گردهمایی پایان سال اعضای پارلمان بخش خصوصی و فعالان اقتصادی استان عصر امروز با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از فعالان اقتصادی در سالن همایشهای اتاق بازرگانی در میدان فیض برگزار شد.