|
پاسخ وزیر کار درباره واردات موبایل سازمان تامین اجتماعی؛

ربیعی: واردات شستا به ۵۰ میلیون نفر سود می‌رساند

فهرست محتوا

وزیر کار در پاسخ به سؤالی درباره واردات موبایل توسط شستا گفت: افرادی که ارزان می‌خرند و گران‌ می‌فروشند ، باید محاکمه شوند اما شستا سالم فعالیت می‌کند و سود آن به ۵۰ میلیون نفر می‌رسد.

گسترش نیوز: علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی امروز در حاشیه همایش مدیران پست‌بانک در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره ورود شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) به واردات گوشی تلفن همراه گفت: شستا سه شرکت بزرگ مخابراتی را در زیرمجموعه دارد، این گوشی‌ها سال گذشته با نرخ ارز آزاد وارد شده است، سود این شرکت بین ۵۰ میلیون نفر تقسیم می‌شود.

وی گفت: افرادی که ارزان می‌خرند و گران می‌فروشند، باید محاکمه شوند، اما شستا فعالیت سالم دارد و سود آن نیز به مردم (بیمه شده) زیادی می‌رسد.

ربیعی: واردات شستا به ۵۰ میلیون نفر سود می‌رساند
کد خبر: ۳۴۹۵۷
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو