هفته گذشته انتخابات اتاق اصناف شهرستان فردیس پس از مشکلاتی که در اتاق قبلی اصناف این شهرستان به وجود آمده بود در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش ، پس از وصول شکایات متعدد از اتاق اصناف شهرستان فردیس توسط کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی شهرستان و استان البرز، اواخر بهمن اتاق اصناف فردیس با اعلام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز مبنی بر عزل یکی از اعضا و پس از آن استعفای رییس اتاق اصناف منحل شده بود.
بر همین اساس انتخابات اتاق اصناف شهرستان فردیس با حضور رییس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، نماینده فرمانداری و نماینده هیات اجرایی اتاق اصناف فردیس برگزار شد.
در همین رابطه حجتالاسلام و المسلمین ایمانی امام جمعه شهرستان فردیس در خطبههای نمازجمعه اظهار کرد: متاسفانه انتخابات قبلی اتاق اصناف در سال ۹۴ منجر به انتخاب افرادی شد که متاسفانه نتوانستند ماموریت خود را به خوبی انجام دهند. این اتاق نتوانست حق و حقوق اصناف شهرستان را به خوبی مطالبه کند و از ساماندهی امور عاجز بود.
وی افزود: به هر تقدیر خوشبختانه این اتاق منحل شد و انتخابات دیگری برگزار شد که در همین رابطه باید از فرمانداری فردیس، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و همچنین از عملکرد؛ موفق ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز و البته حمایت وی و استاندار در برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر به عمل آورد