|

مازندرانی‌ها به‌زودی برنج ارگانیک تولید می‌کند

فهرست محتوا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: تولید برنج مازندران به زودی کاملا ارگانیک می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، سیداحمد طاهری اظهار کرد: درآینده نه چندان دور برنج مازندران کاملاً ارگانیک می‌شود.

وی گفت: از آن جایی که بیشترین میزان تولید برنج کشور در مازندران تولید می‌شود تصمیم براین شد تا نخستین نمایشگاه تخصصی برنج در بابل برگزار شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل افزود: دراین نمایشگاه ۵۳ شرکت، افراد حقیقی و ۶ دستگاه دولتی حضور دارند.

طاهری خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه فناوری روز دنیا در حوزه برنج بود.

وی با اشاره به این‌که به‌زودی برنج مازندران ارگانیک می‌شود، افزود: مخلوط کردن برنج ایرانی با برنج‌های هندی و خارجی نامرغوب توسط سودجویان لطماتی به برنج مازندران زده بود که این مشکل اکنون بسیار کاهش یافته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل تصریح کرد: بر اساس تحقیقی که در دانشگاه علوم پزشکی مازندران از نمونه‌های برنج مازندران در خصوص بی‌کیفیت بودن برنج شمال صورت گرفت حدود ۰.۹۹ درصد برنج مازندران سالم و با کیفیت بود.

مازندرانی‌ها به‌زودی برنج ارگانیک تولید می‌کند
کد خبر: ۲۹۹۵۷
۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو