رییس اتحادیه سازندگان درب و پنجره، سازههای فلزی و جوشکاری بااشاره به رکود حاکم بر بازار گفت: اگر کار ساختوساز از انحصار بخشهای دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شود؛ میتوان امیدوار به خروج بازار از شرایط رکود باشیم.
محمدیوسف نام آور در گفتوگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، با اشاره به بالا بودن درجه کیفی تولیدات تولیدکنندگان ایرانی، اظهار کرد: درجه کیفی کالاهای تولید شده در ایران بسیار قابل توجه است و همین مسئله باعث شده است تاحدودی در صادرات این محصولات موفق باشیم.
وی با بیان اینکه قیمتها باتوجه به عرضه و تقاضا تعیین میشود، خاطر نشان کرد: متاسفانه ثبات نرخ در کشور وجود ندارد و هر روز نرخها در حال تغییر است از اینرو کمتر در بازار داخلی و تصاحب بازارهای خارجی توانستیم به موفقیت دست بیابیم.
به گفته این فعال اقتصادی باید از مسئولان کشور پرسیده شود که چه اتفاقی رخ داد که بازار رکود به این عمیقی را تجربه میکند؟
نامآور بابیان اینکه برای خروج بازار از شرایط رکود باید یک همت همگانی در کشور ایجاد شود، بیان کرد: اگر بخشخصوصی و دولت دست بهدست هم دهند به طورقطع می توانیم از این شرایط گذر کنیم؛ البته مشروط به اینکه فعل خواستن بین ما صرف شود.
این مسئول صنفی در توزیع وظایف اعضای اتحادیه خود گفت: اعضای ما انواع و اقسام آهنآلاتی که در ساخت یک ساختمان به کار برده میشود را تولید میکنند.
وی در پایان بابیان اینکه شرایط فعالیت در بازار بهشدت دشوار است، گفت: ما امیدوار هستیم که هم مسئولان و هم بخش خصوصی با هم همراه شوند تا مشکلات پیشروی کشور را برطرف کنیم زیرا اگر بازار یک کشور فلج شود در نهایت اقتصاد آن نیز از بین خواهد رفت.