|

حضور تاکسی خودران در ژاپن از سال آینده

فهرست محتوا

شرکت خودروسازی نیسان نخستین تاکسی خودران سرویس حمل‌ونقل عمومی ژاپن را سال آینده به مدت۲ هفته آزمایش خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، نیسان می‌خواهد تا اوایل سال ۲۰۲۰، سرویس حمل‌ونقل کاملا خودران خود را در جاده‌های ژاپن داشته باشد. طرح این است که با یک «آزمایش میدانی عمومی» برای حمل‌ونقل آسان در یوکوهاما آغاز شود.

نیسان با شرکت فناوری DeNa برای این کار هیجان‌انگیز شریک شده است و امیدوار است که همه چیز، از سوار کردن تا پیاده کردن و پرداخت، از طریق اپلیکیشن تلفن همراه انجام شود. با توجه به برگزاری المپیک ۲۰۲۰ در توکیو، نیسان می‌خواهد تا آن زمان سرویس خود را مستقر کرده باشد.

خودروهای برقی خودران در حال حاضر در بریتانیا مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، اما جاده‌های ژاپن ممکن است کمی سخت‌تر و پیچیده‌تر از جاده‌هایی که این خودروها در آن آزمایش شده‌اند، باشد.

حضور تاکسی خودران در ژاپن از سال آینده
کد خبر: ۲۳۷۱۸
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو