|

عطاری‌های گنبد کاووس از داروی غیرمجاز خالی می‌شوند

فهرست محتوا

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: ۶۶۹ قلم داروی غیر مجاز در بازرسی از عطاری‌های گنبدکاووس کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، ، خلیل رجبی اظهار کرد: این داروها شامل انواع قرص و کپسول‌های غیر مجاز چاقی، لاغری، جنسی و همچنین عرقیجات گیاهی تاریخ مصرف گذشته است.

وی ارزش این داروهای غیر مجاز را ۲۷ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: گشت‌های ویژه بازرسی از اصناف در راستای مقابله با عرضه و توزیع کالاهای قاچاق تا پایان سال ادامه دارد.

رسول صلاحی کارشناس بهداشت گنبدکاووس هم از مردم درخواست کرد در صورت استفاده از عرقیجات گیاهی به تاریخ تولید و انقضاء آن توجه کنند و از خرید محصولات بدون تاریخ مصرف و یا مخدوش خودداری کنند.

گفتنی است تعداد ۳۳ عطاری در گنبدکاوس فعالیت می‌کنند.

عطاری‌های گنبد کاووس از داروی غیرمجاز خالی می‌شوند
کد خبر: ۲۳۷۱۶
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
ارسال نظر
captcha
مالمو
مالمو