در نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با مسئولان اتاق اصناف ایران بر لزوم حل مشکلات بنگاههای صنفی تأکید شد.
به گزارش پایگاه خبری صمت به نقل از اتاق اصناف ایران، در این نشست که دوشنبهشب در اتاق اصناف ایران برگزار شد، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار ارائه طرحها و پیشنهادات اتاق اصناف به این کمیسیون برای حل مشکلات صنوف شدند. محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقادداریم باید دایره نفوذ و نقش اصناف در اقتصاد افزایش یابد. در این نشست، علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران و همچنین معاونان و مدیران اتاق اصناف، برنامههای اتاق اصناف در سال ۹۶ برای تحقق شعار امسال اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال را بیان کردند.اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست تأکید کردند که برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال، اصناف کشور از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و لذا از مسئولان اتاق اصناف میخواهیم که نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه به کمسیون اقتصادی مجلس ارائه کنند.