نحوه همکاری مشترک شرکت کشتیسازی ایزوایکو و شرکت کشتیرانی در جلسه مشترک میان استاندار هرمزگان، مدیران مجتمع کشتیسازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) و شرکت کشتیرانی جمهوری ایران بررسی شد.
به گزارش پایگاه خبری صمت به نقل از ایدرو نیوز، جاسم جادری استاندار هرمزگان در این جلسه مشترک با اشاره به تحول چهار سال اخیر شرکت ایزوایکو و سوددهی آن گفت: این شرکت سهم عمدهای در ساخت شناور و کشتی و همچنین سکوهای استخراج گاز و نفت در کشو را دارد و رونق آن با حمایت کشتیرانی در سال ۹۶ بیشتر نیز میشود. مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه، مدیرعامل ایزوایکو را مدیر دلسوز و متخصص در صنعت دریا دانست و گفت: مدیریت ایزوایکو تمام تلاش خود را در رساندن این مجموعه به جایگاه واقعی خود در سالهای اخیر به کار بسته است. محمد سعیدی افزود: کشتیرانی در کنار ایزوایکو خواهد بود و سفارشهای جدید را در سال ۹۶ خواهد داد و شرکت مشترک شکل عملیاتی به خود خواهد گرفت و تا چند روز آینده کشتی اقیانوس پیمای کاشان به ناوگان عملیاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خواهد پیوست. مدیرعامل مجتمع کشتیسازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) هم با قدردانی از نگاه کشتیرانی به صنعتی کشتیسازی در سالهای اخیر گفت: امروز فعالیت مشترک کشتیرانی و ایزوایکو در شرکت پرشیا هرمز عملکرد بینظیری را طی ۴ سال اخیر در پی داشته است و تعمیرات کشتی به بازه زمانی استاندار د جهانی خود رسیده است. حمیدرضاییان اصل اظهارکرد: برنامه ایزوایکو در سال ۹۶ بر اساس فرمایش رهبری معظم انقلاب اسلامی و شعار سال یک برنامه راهبردی و مفصل است که در حوزه مشترک با کشتیرانی نیز نمود دارد. مدیرعامل ایزوایکو خاطرنشان کرد: کار مشترکی که اواخر سال گذشته در مجموعه شرکت عظیم گسترش این مجتمع آغازشده نیز یک راهبرد اساسی است که رونق و همکاری مشترک مجدد کشتیرانی و کشتیسازی و مانند پرشیا هرمز در این مجموعه در پی خواهد داشت.