رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهارکرد: ما به عنوان یک ایرانی و یک شهروند افتخار میکنیم با توجه به شرایط منطقه، در سایه امنیت قرار داریم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش ، نادر میرشکار در همایش پلیس، امنیت عمومی، اصناف و بازاریان که با حضور سردار قنبری فرمانده انتظامی استان در محل سالن همایش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زاهدان برگزار شد، با اعلام این مطلب افزود: جمهوری اسلامی ایران در بخش امنیت برای مردم و شهروندان و دفاع از حقیقت و مظلومان تلاش میکند.
وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با جنگ، تحریم و هر نوع دسیسه تلاش دارند تا در نظام، امنیت و اقتصاد ما اختلال ایجاد نمایند اما هم اینک ما سربلند هستیم و اگر مسائل و مشکلات اقتصادی وجود دارد زائیده ی همین دسیسه هاست و با ایستادگی در برابر این دسیسهها و پیشروی در بحث اقتصاد مقاومتی امروزه نتایج بسیار خوبی حاصل شده که از ترازهای منفی در بیشتر زمینههای اقتصادی هماکنون مثبت شدهایم.
وی خاطرنشان کرد: به همت تلاشگران نیروی انتظامی ما احساس نا امنی نمیکنیم و این نظام استوار و پایدار است و در سایه ی این امنیت، امنیت در بخش سرمایهگذاری نیز ایجاد و با ایجاد زیر ساختها در آیندهای نزدیک شاهد ایجاد طرحهای اقتصادی بزرگ در استان خواهیم بود.
میرشکار در ادامه ایجاد زیرساختها و سرمایهگذاری کلان در سایه امنیت را عناصر توسعه اقتصادی استان عنوان کرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: پلیس با آرامش در سطح جامعه نیازمندیهای امنیتی را ارتقاء بخشیده و همکاری پلیس نظارت براماکن عمومی با حوزه ی این سازمان و اتاق اصناف باعث کاهش تخلفات اقتصادی شده است.
میرشکار در ادامه به موضوع واحدهای بدون پروانه کسب اشاره و اعلام کرد: آنچه مسلم است نگرانی هایی در رابطه با واحدهای بدون پروانه کسب وجود دارد که به نظام اقتصادی ما ضربه وارد میکند و این موضوع ارتباط مستقیم با اتاقهای اصناف دارد که به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
وی خاطرنشان کرد: اتحادیههای صنفی باید به عنوان امانت دار بر اساس قوانین جلوی فعالیتهای این واحدها را گرفته و آنها را به سمت قانونی شدن سوق دهند و در صورت عدم تمکین به قانون با همکاری پلیس نظارت براماکن عمومی این واحدها پلمب شوند.