نماینده مردم شهرستانهای رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت:بین حقوق بازنشستگان و تورم فاصلهای حدود ۶۷ تا ۷۰ درصد است که امیدوار هستیم در برنامه ششم این فاصله کاهش یابد.
به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر، احمد انارکیمحمدی اظهار کرد:جامعه بازنشستگی به نوعی درگیر وضعیت معیشت و تورم در جامعه است. وی افزود: در حال حاضر ۶۷ تا ۷۰ درصد بین حقوق آنان و تورم فاصله است و این حقوقها را که میبینیم، شرمنده میشویم در برنامه ششم توسعه تلاش شد که اختلاف حقوق بازنشستگان و تورم کاهش یابد و دولت دوازدهم باید نگاه ویژهای به بحث حقوق بازنشستگان داشته باشد و حداقل رضایتمندی این قشر را جلب کند. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در استان کرمان ۲۰۰ هزار بازنشسته داریم که ۴۹ هزار نفر آنها بازنشسته کشوری هستند و روز به روز به تعداد آنها افزوده میشود. نماینده مردم شهرستانهای رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور ما چندان از بازنشستگان استفاده نمیشود، اضافه کرد: مدیران جوان در کنار تجربیات بازنشستگان میتوانند راههای موفقیت را پیدا کنند و مجموعهای را ارتقاء دهند.