|

هفت هزار تومان برای نوشابه اماراتی بدون استاندارد ندهید

فهرست محتوا

نوشابه‌ای با یک برند معروف که در کشور امارات متحده عربی به تولید می‌رسد در بازار ایران مشاهده شده که نه‌ تنها با قیمتی بیش از ۴.۵ برابر بلکه بدون علامت استاندارد عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، به تازگی نوشابه‌ای در بازار ایران به فروش می‌رسد که مربوط به یکی از برندهای معتبر است اما با این تفاوت که محصول مربوطه در کشور امارات متحده عربی به تولید رسیده و قیمت عرضه آن معادل یک‌ونیم درهم است که به پول ایران حدود هزار و ۵۰۰ می‌شود اما با قیمتی معادل هفت هزار تومان در تهران به فروش می‌رسد. از نکات قابل تامل در مورد عرضه نوشابه مذکور نبود هیچ‌گونه علامت استانداردی روی قوطی آن است، مسئله‌ای که نشان می‌دهد این محصول به صورت غیرقانونی به کشور وارد می‌شود. نوشابه‌ای که استاندارد یا غیراستاندارد بودن آن مورد تایید واقع نشده و مشخص نیست که چه مضراتی برای سلامت مردم دارد. به طور قطع ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های ذی‌صلاح باید نسبت به واردات و عرضه این محصول در سطح بازار ورود کرده و نسبت به جلوگیری از فروش آن اقدام کنند. از تبلیغات قابل توجه در مورد این نوشابه شانس برنده شدن یک واحد آپارتمان در شهر دوبی است. تصویر مربوط به نوشابه گازدار مربوطه در ذیل آمده است.

هفت هزار تومان برای نوشابه اماراتی بدون استاندارد ندهید
کد خبر: ۱۲۷۵۲
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
ارسال نظر
captcha