|
کدخبر: 202456

آینده ای روشن در انتظار بازار گوشی‌های تاشو

براساس گزارش DCSS، آینده برای گوشی‌های تاشو بسیار روشن است.

فناوری آینده ای روشن در انتظار بازار گوشی‌های تاشو

طبق پیش‌بینی این شرکت، فروش گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۲ دو برابر می‌شود و تا سال ۲۰۲۶ به ۵۰ میلیون دستگاه می‌رسد. سامسونگ امسال با گلکسی زد فلیپ ۳ در بازار می‌درخشد اما از سال آینده بازیگران بیشتری وارد این بازار خواهند شد.

سامسونگ با معرفی گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳، روح تازه‌ای به کالبد این محصولات دمید و انتظار می‌رود کره‌ای‌ها حداقل امسال فروش بالایی را تجربه کنند. احتمالا سامسونگ امسال به سهم ۸۵ درصدی از این بازار دست پیدا می‌کند.

نمودارگوشی-تاشو۱

مدیر DCSS می‌گوید یکی از دلایل چنین سهمی، قیمت ۹۹۹ دلاری گلکسی زد فلیپ ۳ است. همچنین ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از قلم S Pen و افزودن دوربین سلفی زیر نمایشگر به گلکسی زد فولد ۳، می‌توانند روی فروش آن تاثیر مثبتی داشته باشند.

اما سامسونگ در آینده باید با شرکت‌های زیادی رقابت کند. کمپانی‌هایی مانند گوگل، ویوو، اوپو، شیائومی و حتی هواوی می‌خواهند وارد این بازار شوند و سهمی از آن داشته باشند. البته نباید بزرگترین رقیب کره‌ای‌ها یعنی اپل را هم فراموش کنیم. این کمپانی احتمالا سال ۲۰۲۳ وارد این بخش از بازار می‌شود و طبق پیش‌بینی DCSS، تا سال ۲۰۲۶، سهمش در بازار با سامسونگ برابر خواهد شد.

نمودار-گوشی-تاشو۲

گزارش اخیر می‌گوید که هرچه زمان می‌گذرد این محصولات پخته‌تر می‌شوند و احتمالا تا سال ۲۰۲۶ فروش گوشی‌های تاشو به ۵۰ میلیون دستگاه می‌رسد. البته این عدد در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار ناچیز است، با این حال رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها