|
کدخبر: 201717

گلکسی S۲۲ برای رقابت با آیفون ۱۳ آماده می شود!

چند ماه دیگر جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ یعنی سری گلکسی S۲۲ معرفی می‌شوند. یکی از منابع آگاه دنیای فناوری به نام «Ice Universe»، از تجهیز نسخه استاندارد این سری به باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی خبر داده و گفته این دستگاه ها ابعاد کوچکتری نسبت به آیفون ۱۳ دارند.

فناوری گلکسی S۲۲ برای رقابت با آیفون ۱۳ آماده می شود!

همین منبع پیش از این اطلاعاتی درباره گلکسی S۲۲ اولترا منتشر کرده بود و حالا به سراغ نسخه استانداردش رفته. این گوشی هوشمند در کنار بهره‌مندی از باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی، از شارژ سریع ۲۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند که سرعت پایین‌تری نسبت به نسخه پلاس و اولترا دارد.

مدل‌های پلاس و اولترا از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند، بنابراین با تفاوت چشمگیری میان آن‌ها و نسخه استاندارد روبه‌رو هستیم. البته از آنجایی که سامسونگ در جعبه آن‌ها شارژر قرار نمی‌دهد، برای تمام این محصولات باید بطور جداگانه و با پرداخت هزینه اضافه، شارژر تهیه کنید.

Ice Universe همچنین گفته گلکسی S۲۲ از نظر طول، عرض و همچنین ضخامت کوچکتر از آیفون ۱۳ خواهد بود؛ دستگاهی که ابعادی برابر ۱۴۶.۷ در ۷۱.۵ در ۷.۷ میلی‌متر دارد. با توجه به این موضوع، گلکسی S۲۲ تبدیل به کامپکت‌ترین پرچمدار سامسونگ از زمان معرفی گلکسی S۱۰e خواهد شد و همچنین نمایشگر ۶.۰۶ اینچی خواهد داشت.

اپل چند روز پیش از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی کرد و سامسونگ می‌خواهد با تمام توان با این محصولات رقابت کند. یکی از زمینه‌هایی که انتظار می‌رود شاهد رقابت سنگینی در آن باشیم، تراشه مورد استفاده در این گوشی‌های هوشمند است.

کوپرتینویی‌ها از چیپ A۱۵ Bionic در سری آیفون ۱۳ استفاده کرده‌اند که بر اساس نتایج بنچمارک‌ها، عملکرد بسیار بالاتری از نسل قبلی‌اش دارد. از طرف دیگر، سامسونگ با همکاری AMD گرافیک RDNA را به تراشه‌های اگزینوس می‌آورد تا بتواند پس از مدت‌ها در زمینه گرافیکی اپل را به چالش بکشد، با این حال به نظر نمی‌رسد اینبار هم برای کوپرتینویی‌ها دردسری ایجاد کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر