|
کدخبر: 314889

سامسونگ / اپل / اسنپدراگون

رونمایی از رقیب سامسونگ و اپل / پرچمدار جدید چه ویژگی هایی دارد؟

به‌زودی شاهد ورود پرچمدار تازه‌ای از وان پلاس خواهیم بود که با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و نمایشگری ۶.۸۲ اینچی با کیفیت ۲K به بازار عرضه می‌شود.

اقتصاد رونمایی از رقیب سامسونگ و اپل / پرچمدار جدید چه ویژگی هایی دارد؟

زمان هرچه بیشتر به معرفی وان پلاس ۱۲، یکی از پرچمدارهای بسیار انتظاربرانگیز امسال نزدیک می‌شویم. رئیس وان پلاس، لی جی، از پرچمدار آتی شرکت خود ستایش نموده است و طبق گزارش‌های فون‌آرنا، این تلفن هوشمند به‌عنوان یکی از منحصربه‌فردترین گوشی‌های امسال مطرح خواهد شد. انتظار می‌رود که وان پلاس در این مدل جدید از یک نمایشگر ال‌او‌ال‌دی ۶.۸۲ اینچی با دقت ۲K و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد. وان پلاس ۱۲ که رقیبی برای گلکسی S۲۴ اولترا به‌شمار می‌رود، نمایشگری با روشنایی ۴۵۰۰ نیت دارد، که این مشخصه نمایشگر آن را در میان گوشی‌های هوشمند به یکی از درخشان‌ترین‌ها تبدیل خواهد کرد.

احتمالاً شاهد پردازنده ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۳ همراه با حداکثر رم ۲۴ گیگابایتی LPDDR۵X و حافظه ذخیره سازی یک ترابایتی UFS ۴.۰ در قلب تپنده‌ی گل سرسبد وان پلاس باشیم.

وان پلاس از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌ عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری در وان پلاس ۱۲ استفاده خواهد کرد.

طبق اطلاعات فاش‌شده، انرژی پرچمدار جدید وان پلاس توسط باتری ۵٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۱۰۰ واتی و توان شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی تأمین خواهد شد. نمایشگر وان پلاس ۱۲ هنگام خیس بودن دست و سطح نمایشگر هم ورودی‌های لمسی را به‌طور دقیق شناسایی می‌کند. رئیس وان پلاس وجود موتور ویبره‌ی بایونیک توربو در پرچمدار جدید شرکتش را تأیید کرد و به‌گفته‌ی او، وان پلاس قدرتمندترین موتور لرزش در صنعت گوشی‌های هوشمند را دارد.

وان پلاس از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر برای تشخیص اثر انگشت سریع‌تر و امن‌تر در پرچمدار جدیدش استفاده کرده است.

محفظه‌ی بخار ۹٬۱۴۰ میلی‌مترمربعی وان پلاس ۱۲ مساحتی معادل ۳۸٬۵۴۷ میلی‌مترمربعی را پوشش می‌دهد که مانع گرم شدن بیش‌ازحد گوشی می‌شود. اطلاعاتی از قیمت گوشی وان پلاس ۱۲ در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود گوشی پرچمدار جدید وان پلاس همین هفته در چین و ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) برای بازار جهانی رونمایی شود.

 

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها