|
کدخبر: 211575

سلفی جالب پوریا پورسرخ و بانیپال شومون

پوریا پورسرخ بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون عکسی از خودش و بانیپال شومون بازیگر آشوری کشور در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.

سینما و تلویزیون سلفی جالب پوریا پورسرخ و بانیپال شومون

در اینجا سلفی جالب پوریا پورسرخ را همراه با بانیپال شومون ملاحظه میکنید .
پوریا-پورسرخ

بیوگرافی پوریا پورسرخ

 پوریا پورسرخ متولد ۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر و ورزشکار و بدنساز است، فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می‌باشد که سابقه خبرنگاری حرفه‌ای و کار در کشور امارات رو دارد و در کیوکوشین کمربند مشکی دارد. او ۱۸۲ سانتی متر قد دارد و در ۴۲ سالگی ازدواج کرده است.

خانواده

ساعت ۴ صبح در تهران بعنوان فرزند اول خانواده بدنیا آمده است و دو خواهر بنام‌های پگاه و پانته آ و یک برادر به نام رضا دارد که هر سه لیسانس دارند.

مقطع لیسانس را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه آزاد شیراز خواند و فوق لیسانس و دکترا را در تهران فیزیولوژی گیاهی خواند.

فعالیت روزنامه نگاری

همزمان با تحصیلات دانشگاهی بعنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول بکار بود و در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت میکرد.

شروع بازیگری

اوایل دهه ۸۰ در کلاس‌های بازیگری محمد حسین لطیفی شرکت کرد تا اینکه در سال ۱۳۸۴ به دعوت لطیفی قرار بود بعنوان دستیار او را همراهی کند، اما بعلت عدم حضور یکی از بازیگران بجای وی بازی کرد به این ترتیب نخستین تجربه‌اش با سریال فرار بزرگ در ۲۸ سالگی بود.

بعد از تجربه نخستین بازیگری سال ۱۳۸۵ در سریال وفا به کارگردانی محمد حسین لطیفی بعنوان بازیگر نقش اصلی حاضر درخشید و مسیر هنری‌اش تغییر کرد.

 

منبع: پارس نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها