|
کدخبر: 211568

تبریک تولد به سبک مجید صالحی

مجید صالحی هنرپیشه پرآوازه طنز ایران در عکسی که در صفحه شخصی خود منتشر کرد تولد سیاوش مفیدی دیگر بازیگر طنز را تبریک گفت.

سینما و تلویزیون تبریک تولد به سبک مجید صالحی

در اینجا تصویر استوری مجید صالحی بازیگر طنز پرداز کشور را می بینید که ضمن تبریک سیاوش مفیدی دیگر بازیگر طنز ، یاد و خاطره عارف لرستانی بازیگر فقید سینما و تلویزیون را گرامی داشته است.

سیاوش-مفیدی

بیوگرافی مجید صالحی:

نام اصلی: سید مجید صالحی

متولد: ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ ‌تهران

ملیت: ایرانی

پیشه: بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده

زمینه فعالیت: تئاتر، تلویزیون، سینما

سال‌های فعالیت: از سال ۱۳۷۵ تاکنون

همسر: رامینه اکبری خادم

فرزندان: حنا و آروین

سید مجید صالحی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۵۴ در تهران بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده و ترانه‌سرای ایرانی است. مجید صالحی در خانواده پرجمعیتی به دنیا آمده و ۴ برادر و ۳ خواهر دارد و خودش بچه یکی مانده به آخر است. آنها در خانه‌ای قدیمی و حیاط دار در جنوب شهر زندگی می‌کردند و به خاطر همین پرجمعیتی اتفاق‌های جالبی برایشان می‌افتاده! مجید صالحی در مدرسه شیطنت زیادی داشته و حتی چند بار هم از مدرسه بیرونش کرده‌اند.

مجید صالحی فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته‌ی بازیگری و کارگردانی تئاتر (۱۳۸۰) و کارشناسی ارشد رشته‌ی کارگردانی تئاتر از دانشکده‌ی "هنر و معماری" (۱۳۹۴) است. نخستین حضور مجید صالحی در سینما، با فیلم «یکی بود یکی نبود» ایرج طهماسب بوده‌است.

مجید صالحی از سن هجده سالگی با شرکت در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان، این حرفه را به صورت جدی دنبال نمود. او فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر بعدی آنتیگونه آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه‌های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون کار کودک و طنز بازی، نویسندگی و کارگردانی کرد. خیلی زود با شخصیت مجید دلبندم مشهور شد و این روند با برنامه‌های دیگر ادامه پیدا کرد.

 

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها