|
کدخبر: 325268

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت باورنکردنی مودم در بازار / هزینه اتصال به اینترنت نجومی شد

مودم یکی از وسیله های ضروری برای اتصال به اینترنت محسوب می شود در این گزارش به بررسی قیمت روز مودم در بازار می پردازیم.

اقتصاد قیمت باورنکردنی مودم در بازار / هزینه اتصال به اینترنت نجومی شد

با رشد و توسعه فوق‌العاده شبکه‌های رایانه‌ای و فضای مجازی و همین‌طور استفاده گسترده مردم از اینترنت در منازل و شرکت ها، امروزه مودم‌ها به عنوان یکی از تجهیزات اساسی شبکه به شمار می‌روند.

در صورت تصمیم به خرید یک مودم اینترنت ADSL، VDSL، ۴G و ۵G، بایستی در هنگام سفارش به نکات مهمی توجه کنید تا بهترین گزینه نصیبتان شود. در راهنمای خرید مودم اینترنت وای‌فای و همراه جیبی، توجه به مسائل مهم از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه، مروری بر موارد مهم پیش از خرید مودم مناسب و باکیفیت خواهیم داشت. 

ابتدا باید نوع اتصال اینترنت خود را مشخص کنید، اینکه آیا از ADSL، VDSL، ۴G یا ۵G استفاده می‌کنید؟ این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا مودم متناسب با نوع اتصال را انتخاب کنید.

بررسی کنید که چه سرعتی برای اینترنت خود نیاز دارید. برخی مودم‌ها قابلیت ارائه سرعت بالاتر را دارند؛ بنابراین اطمینان حاصل کنید که مودم انتخابی شما توانایی پشتیبانی از سرعت مطلوب را دارد.

در صورتی که مودم را برای استفاده در خانه یا محیطی خاص می‌خواهید، از پوشش شبکه آن اطمینان حاصل کنید. بررسی های لازم را به عمل آورید که آیا مودم قادر به پوشش در مناطق مورد نظر شما می‌باشد یا خیر.

امنیت اتصال به اینترنت از اهمیت بالایی برخوردار است. از وجود قابلیت‌های امنیتی مانند رمزنگاری داده‌ها (encryption) و دیواره آتش (firewall) در مودم اطمینان حاصل کنید.

برخی از مودم‌ها قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند برقراری ارتباط از طریق وای‌فای دو بانده، پشتیبانی از شبکه گسترده ویژه (VPN) یا قابلیت اتصال به ذخیره سازی شبکه (Network Attached Storage) را دارند. این قابلیت‌ها را حتما در نظر بگیرید.

قبل از خرید، به مقایسه قیمت مودم را با سایر مدل‌ها مقایسه کنید و از برندهای معتبر و با تجربه استفاده کنید که امکان بهره‌برداری طولانی مدت و پشتیبانی مناسب را فراهم می‌کنند. با رعایت این نکات، می‌توانید مودم مناسبی را برای نیازهای اینترنت خود انتخاب کنید  و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید.

در سایت فروش آنلاین، مودم ها بازه قیمتی مختلفی دارند و هر دستگاه بسته به مشخصاتش دارای نرخ مخصوص به خود است. به عنوان مثال، مودم ۵G هوآوی مدل CPE ۵، تگ قیمتی ۳۳,۰۰۰,۰۰۰ دارد!

در جدول زیر می توانید قیمت روز مودم های بازار را مشاهده کنید.

قیمت انواع مودم در بازار

قیمت(تومان)

کالا

۳۳,۰۰۰,۰۰۰

مودم 5G هوآوی مدل H155-381 CPE 5

۳۱,۰۰۰,۰۰۰

مودم 5G/TD-LTE مدل H155-381

۲۷,۲۰۰,۰۰۰

مودم 5G/TD-LTE ای ای مدل 5GEE ROUTER به همراه سیم کارت

۲۰,۹۳۳,۰۰۰

مودم سیمکارتی 5G تندا مدل 5G03

۱۸,۰۹۵,۴۰۰

مودم 5G اوپو مدل OPPO 5G CPE T1a CAT 20

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها