|
کدخبر: 129074

راهنمای خرید تجهیزات نظافتی

اسکرابر فرآیند نظافت و شستشوی سطوح را برای شما آسان نموده و هزینه‌های نظافتی را در درازمدت کاهش می‌دهد. یکی از فاکتور‌های مهم در خرید اسکرابر، در نظر گرفتن قیمت اسکرابر و مدیریت سرمایه‌گذاری برای تهیه این تجهیزات نظافتی است.

سبک زندگی راهنمای خرید تجهیزات نظافتی

هر محیط اداری، خانگی، تجاری و صنعتی نیازمند ابزار‌ها و تجهیزات نظافتی باشد. این تجهیزات با حفظ تمیزی و زیبایی مجموعه ها، سلامت افراد حاضر در محیط را نیز بهبود می‌دهند. آلودگی‌ها همچنین جلوه زیبای محیط را از بین برده و بر روی کسب و کار‌ها تاثیر‌گذار هستند. اسکرابر صنعتی یکی از پر کاربردترین دستگاه‌های نظافتی برای شستشوی سطوح کف محیط‌های تجاری و صنعتی به حساب می‌آید. این دستگاه سطوح کف را شستشو نموده و در هنگام برس زنی و شستن سطح، آن را خشک می‌نماید.

اسکرابر فرآیند نظافت و شستشوی سطوح را برای شما آسان نموده و هزینه‌های نظافتی را در درازمدت کاهش می‌دهد. یکی از فاکتور‌های مهم در خرید اسکرابر، در نظر گرفتن قیمت اسکرابر و مدیریت سرمایه‌گذاری برای تهیه این تجهیزات نظافتی است.

 

عکس ۱

نحوه عملکرد دستگاه اسکرابر

اسکرابر یا زمین شوی صنعتی برای تمیز کردن سطوح کف از سیستم مکانیزه استفاده می‌نماید. برس این دستگاه با سرعت بالا بر روی سطح به چرخش در می‌آید و در هنگام پاشش آب جرم‌ها و آلودگی‌ها را از سطح بیرون می‌کشد. همزمان با شستشوی سطح، دستگاه اسکرابر بوسیله تی مکنده آلودگی‌ها را از اطراف جمع نموده و با موتور مکش آنها را به مخزن انتقال می‌دهد. هر بخش از سطح تنها با یکبار حرکت دستگاه تمیز می‌شود و در مورد محیط‌های با آلودگی معمول نیازی به حرکت مجدد دستگاه نیست.

برای سطوحی که آلودگی شدید تر و عمیق تر دارند، ابتدا بهتر است نظافت اولیه سطح انجام شود. همچنین بکارگیری مواد شوینده مخصوص و شستشوی دو مرحله‌ای با اسکرابر (یک مرحله بدون روشن بودن موتور مکش و مرحله دوم بعد از اندکی تامل با روشن کردن موتور مکش و فعال کردن تی) در مورد نظافت چنین سطوحی بکار می‌آید.

 

عکس ۲

انواع اسکرابر یا ماشین کفشوی صنعتی

مدل‌های مختلف اسکرابر صنعتی توسط تولید‌کنندگان این دستگاه‌ها ارائه می‌شود. زمین شوی صنعتی دستی و سرنشین دار دسته بندی کلی این دستگاه‌ها بر اساس نحوه هدایت هستند. اسکرابر دستی عموما برای محیط‌های کم وسعت و مدل‌های سرنشین دار برای محیط‌های وسیع کاربرد دارند. اسکرابر دستی با برق شهر یا چند عدد باتری کار می‌کند. در مقابل اسکرابر سرنشین دار بوسیله باتری و یا در بعضی مدل‌ها با سوخت دیزل کار می‌نمایند. باتری اسکرابر‌ها بسته به ظرفیت باتری و مدل دستگاه ۲ تا ۴ ساعت شارژدهی می‌نمایند

پارامتر‌های تعیین‌کننده قیمت اسکرابر

قیمت دستگاه اسکرابر یا زمین شوی تحت تاثیر عوامل مختلفی است. قیمت اسکرابر‌های صنعتی سرنشین دار معمولا بیشتر از دستگاه‌های دستی می‌باشد. همچنین در مدل‌های مشابه قیمت اسکرابر باتری دار بعلت داشتن باتری بیشتر از مدل‌های کابلی است. عواملی مانند پهنای نظافت، ظرفیت مخازن آب تمیز و کثیف، تعداد باتری، دستی یا خودرویی بودن دستگاه، کیفیت ساخت قطعات، برند سازنده، داشتن موتور جلوبرنده و امکانات جانبی دستگاه در قیمت اسکرابر تاثیرگذار هستند.

 

عکس۳

راهنمای خرید اسکرابر صنعتی از شرکت فرنام صنعت پاکسا

برای خرید اسکرابر صنعتی باید چند نکته را مورد توجه قرار دهید. ابتدا باید به برند سازنده دستگاه، شرکت تامین‌کننده آن و خدمات پس از فروش این دستگاه توجه کنید. کیفیت بالای دستگاه در کنار خدمات پس از فروش تضمین شده توسط شرکت سازنده دو پارامتر مهم برای استفاده طولانی مدت و با خیال راحت از دستگاه اسکرابر می‌باشد. اسکرابر‌های ساخت شرکت RCM از بهترین دستگاه‌های اسکرابر و با کیفیت‌ترین آنها هستند.

این اسکرابر‌ها توسط شرکت فرنام صنعت پاکسا در داخل کشور تامین می‌شوند. خدمات پس از فروش و کیفیت ساخت بالا در کنار تنوع اسکرابر‌های تولیدی از مزایای خرید اسکرابر صنعتی فرنام هستند. اما موارد دیگر در خرید اسکرابر صنعتی، شامل در نظر گرفتن تناسب وسعت محیط با کارایی دستگاه، دسترسی مناسب به پریز برق برای تهیه اسکرابر دستی کابلی و همچنین امکان حرکت دستگاه و قدرت مانور بالا در محیط می‌شوند. خرید اسکرابر صنعتی دستی در محیط‌های کم وسعت و مدل‌های سرنشین دار برای استفاده از محیط‌های وسیع و بدون موانع پیشنهاد می‌گردند.

برای مشاهده سایت و اطلاعات محصولات کلیک کنید: فرنام صنعت پاکسا

شماره تماس جهت دریافت مشاده و راهنمایی: ۰۲۱۵۸۴۵۳۰۰۰

نویسنده: رپرتاژ آگهی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها