|
کدخبر: 198456

بهترین راهکار نظافت محیط اداری

اهیمت نظافت میز، سطوح کف و پنجره ها در ادارات به صورت هفتگی و در برخی موارد به صورت روزانه می تواند در ارتقا سطح سلامت و بهداشت مجموعه تاثیر گذاری بسزایی داشته باشد.

اهیمت نظافت میز، سطوح کف و پنجره ها در ادارات به صورت هفتگی و در برخی موارد به صورت روزانه می تواند در ارتقا سطح سلامت و بهداشت مجموعه تاثیر گذاری بسزایی داشته باشد. از این جهت، استفاده از راهکار های کارآمد و بهینه شده در نظافت با کاهش هزینه و ارتقا کیفیت از بهترین شیوه های نظافت خواهند بود. بکارگیری تجهیزات و ابزار های نظافت مکانیزه راهکار بهینه مورد نظر ما هستند.

برای بسیاری از صاحبان مجموعه ها این سوال پیش می آید که تفاوت نظافت دستی و نظافت مکانیزه با اسکرابر چیست؟ آیا تنها افزایش سرعت و کیفیت نظافت دلیل قانع کننده ای برای مجموعه های اداری است که از تجهیزات نظافت مکانیزه در فرانید نظافت خود استفاده نمایند؟ چه دستگاه و تجهیزات مکانیزه دیگری را می توان در فرایند نظافت سطوح مجموعه ادارات به کار گرفت تا در زمان و هزینه صرف شده جهت نظافت صرفه جویی شود؟

دستگاه نظافتی

انواع دستگاه های نظافت مکانیزه

تجهیزات و دستگاه های متنوعی در راستای انجام فرایند نظافت محیط ادارات و دفاتر مورد استفاده قرار می گیرند، که قادرند تضمینی بر بهینه بودن فرایند نظافت و کاهش هزینه های انجام آن باشند. از جمله انواع تجهیزاتی که می تواند در فرایند مکانیزه نظافت ادارات مورد استفاده قرار گیرد می توان به دستگاه های زمین شوی برای شستشوی سطوح کف از جنس سنگ و سرامیک و موکت شوی های صنعتی برای شستشوی اداراتی با کفپوش موکت یا فرش اشاره داشت. جاروبرقی نیز در تمامی محیط ها مورد نیاز است و ببرای نظافت سطوح مختلفی استفاده می شود اما در صورتی که بخواهیم نظافت به صورت حرفه ای انجام پذیرد استفاده از جاروبرقی نیمه صنعتی یا آب و خاک توصیه می شود. دستگاه بخارشوی برای شستشو و ضدعفونی سطوح مختلفی مانند مبلمان و صندلی ها، پرده، فرش و موکت استفاده نمود.

زمین شوی صنعتی یا اسکرابر چیست؟

اسکرابر یا دستگاه زمین شوی از ساده ترین و در عین حال تخصصی ترین تجهیزات نظافت و شستشوی کفپوش ها می باشد. این دستگاه مکانیزه با ساختاری ساده و در عین حال کارآمد به شستشو و خشک نمودن سطوح میپردازد. بعد از شناخت دستگاه زمین شوی، سوال پیش می آید که موارد استفاده از اسکرابر چیست و در چه محیط هایی می توان از این دستگاه نظافت استفاده نمود. اسکرابر های صنعتی که در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند، در موارد نظافت راهرو ها، سالن ها و اتاق های مجموعه های اداری قابل استفاده هستند.

مزیت استفاده از اسکرابر صنعتی چیست؟

از مزایای استفاده اسکرابر در نظافت ادارات می توان به افزایش سرعت و کیفیت شستشوی سطوح اشاره نمود. این دستگاه در انواع سرنشین دار و دستی طراحی و تولید می شود و شما با توجه به نیاز خود از نظر ابعاد و شرایط محیطی می توانید دستگاه مناسب با کاربری خود را انتخاب نمایید.

موارد کاربرد اسکرابر صنعتی

با توجه به تنوع طراحی و ابعاد زمین شوی های صنعتی، استفاده اسکرابر در محیط های اداری فقط به شستشوی کفپوش های محیط داخلی محدود نمی شود و می توان از این دستگاه در نظافت و شستشوی محوطه پارکینگ، راهرو ها و سالن های روباز نیز استفاده نمود. این امر به ویژه در محیط های اداری که از وسعت بیشتری برخوردارند و فعالیت آنها تنها به داخل ساختمان محدود نمی شود، از اهیمت بالاتری برخوردار است.

موکت شوی صنعتی

کاربرد دستگاه موکت شوی در ادارات

برخی از ادارات به دلیل شیوه مدیریتی و نحوه طراحی دکوراسیون داخلی از موکت به عنوان کفپوش استفاده می کنند. در چنین محیطی به دلیل تماس مداوم کفش ها با موکت کفپوش نیاز به شستشو و نظافت بسیار بالا تر بوده و از اهمیت بیشتری برخوردار است. در چنین مواردی استفاده از دستگاه موکت شوی به عنوان یک دستگاه تخصصی نظافت موکت امری ضروری و کارآمد به حساب می آید. افزایش سرعت، و کیفیت نظافت موکت ها بدون نیاز به جابجایی آنها از محیط دفتر کار، از جمله اصلی ترین دلایل استقبال کاربران از این دستگاه نظافت است.

مزیت کاربرد تجهیزات نظافت مکانیزه چیست؟

به طور کلی به دلیل ارتقا سرعت و کیفیت نظافت و همچنین سهولت کاربری، از اصلی ترین مزایای استفاده از این دستگاه های نظافت مکانیزه می باشد. در استفاده از این تجهیزات نظافت، پایین بودن مصرف آب و مواد شوینده، شستشو و خشک کردن همزمان سطح، افزایش سرعت و کیفیت نظافت و کاهش هزینه های شستشو از اصلی ترین مزیت های استفاده از زمین شوی صنعتی است. از جمله مزایای استفاده از دستگاه موکت شوی نیز می توان به امکان نظافت عمقی الیاف فرش و موکت بدون آسیب رساندن به بافت فرش اشاره داشت.

نظافت صنعنی

شرکت اتحاد صنعت صدرا، ارائه دهنده تجهیزات نظافت صنعتی

مجموعه های مختلفی با ارائه دستگاه ها و تجهیزات نظافت مکانیزه در راستای ارتقا کیفیت و سطح بهداشت مجموعه های اداری و صنعتی قدم برداشته اند. مجموعه اتحاد صنعت صدرا نیز از جمله پیشتازان ارائه دهنده راهکار های نظافت مکانیزه می باشد و با فراهم آوردن انواع زمین شوی ها و موکت شوی ها نظافت سطوح کفپوش های مجموعه ادارات را سهولت بخشیده است.

انتخاب دستگاه های نظافت مکانیزه برای برخی افراد می تواند سردرگم کننده و دشوار باشد. از این رو مشاورین و کارشناسان مجموعه اتحاد صنعت با ارائه راهنمایی های مناسب، شما را در انتخاب دستگاه نظافت کارآمد و مطلوب مجموعه، شما را یاری خواهند نمود. جهت اطلاع از قیمت ها، ارتباط بیشتر و دریافت مشاوره، می توانید با شماره ۸۸۹۹۹۳۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به سایت www.etehadsanat.com مراجعه فرمایید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر