|
کدخبر: 128560

چگونه خانه و محل کار را خوشبو کنیم؟

محیط خوشبو باعث ایجاد حس خوب و مثبت در افراد می‌گردد. در هر محیط بوی خوش می‌تواند به یک منظور استفاده شود.

سبک زندگی چگونه خانه و محل کار را خوشبو کنیم؟

همواره در تلاش هستیم علاوه بر اینکه از عطرها و اسپری‌های خوشبو برای خودمان استفاده می‌کنیم، محیط اطراف را نیز خوشبو نگه داریم. محیط خوشبو باعث ایجاد حس خوب و مثبت در افراد می‌گردد. در هر محیط بوی خوش می‌تواند به یک منظور استفاده شود. در محیط خانه برای ایجاد حس آرامش و پاکیزگی استفاده می‌شود که معمولا رایحه گل‌ها بدین منظور مناسب خواهد بود. در محل کار و یا شرکت‌ها و سازمان‌ها برای ایجاد حس نشاط و شادابی و یا حتی برند‌سازی از برخی رایحه‌های گل‌ها و ادکلنی استفاده می‌شود.

در فروشگاه ها، پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری به منظور برند‌سازی و همچنین ترغیب مشتریان به گذراندن وقت بیشتر در فروشگاه و در نتیجه فروش بیشتر استفاده می‌شود. در برخی محیط‌ها نیز مانند سرویس بهداشتی، اتاق سیگار، برخی فروشگاه‌ها مانند گوشت و پروتئین فروشی‌ها که بوی غالب و ناخوشایندی دارند، می‌توان با استفاده از خوشبو کننده‌ها و رایحه‌های خوش قوی و غالب، بوی محیط را تغییر داد.

خوشبو کننده هوا

راه‌های خوشبو کردن محیط

برای خوشبو کردن محیط اطراف چه منزل و چه محل کار راه‌های متعددی وجود دارد. در ادامه چند روش خوشبو کردن بیان می‌شود.

  • در صورتی که محیط بوی نامناسبی دارد بهتر است ابتدا عوامل بوی بد از محیط دور شوند. علاوه بر زباله‌ها و ضایعات، چربی‌ها و آلودگی‌های چسبیده به سطوح نیز می‌تواند یکی از عوامل بوی بد در محیط باشد. بدین منظور باید آلودگی‌ها و چربی‌های سطوح به خوبی شستشو شوند. سرویس بهداشتی نیز باید به صورت مرتب و روزانه نظافت شود. بدین ترتیب می‌توان از انتشار بوی نامطبوع در محیط جلوگیری نمود.
  •  
  • روشن کردن شمع معطر و یا عود می‌تواند باعث ایجاد بوی خوش در محیط‌های کوچکی مانند منزل و دفتر کار گردد.
  • استفاده از اسپری خوشبو‌کننده که بسیار متداول است برای خوشبو کردن محیط مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • قرار دادن گل‌های طبیعی که عطر و بوی خوبی دارند می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در خوشبو کردن محیط داشته باشد.
  • جوشاندن گیاهان معطر در آب مانند دارچین، میخک، پوست مرکبات و غیره نیز عطر مطلوبی را در محیط ایجاد می‌کند.
  • استفاده از دستگاه خوشبو‌کننده هوا که برای هر نوع محیطی از کوچک تا بزرگ پاسخگوست و می‌تواند هر نوع عطر یا رایحه را در هوا پخش کند.

روش‌های ذکر شده برای خوشبو کردن محیط برای محیط‌های کوچکی مانند منزل و یا دفتر کار تا حدی تاثیر گذارند، اما برای محیط‌های بزرگ و پر رفت و آمد کارایی لازم را نخواهند داشت. بنابراین حتما باید از دستگاه خوشبو‌کننده هوا استفاده گردد. دستگاه خوشبو‌کننده اتوماتیک هوا می‌تواند هر نوع رایحه دلخواه را به طور موثر در هوا پراکنده نماید. قدرت پخش بو در دستگاه خوشبوکننده هوا برقی بسیار بالا است بنابراین در هر محیطی از منزل گرفته تا فروشگاه، مجتمع تجاری و حتی تالار‌ها و هتل‌ها که دارای مساحت بالایی نیز هستند بسیار کاربرد دارد.

خوشبو کننده ۲

ویژگی‌ها و مزایای دستگاه خوشبو‌کننده هوا

دستگاه خوشبو‌کننده هوا برقی دارای دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می‌باشد. خوشبوکننده‌ها بر اساس فضای پوشش دهی به سه رده خانگی (مساحتی کمتر از ۸۰ متر مربع)، تجاری (مساحتی بین ۸۰ تا ۲۰۰ متر مربع) و صنعتی (مساحت بالای ۲۰۰ متر مربع) تقسیم می‌شوند. تامین انرژی این دستگاه‌ها از طریق برق شهری و با مصرف بسیار پایین می‌باشد که حتی کمتر از مصرف برق یک لامپ LED است. بر همین اساس چند ویژگی دستگاه خوشبو‌کننده هوا و برتری آن نسبت به سایر روش‌های خوشبوکننده ذکر شده است.

  • قابلیت پوشش دهی محیط‌های وسیع
  • قابل استفاده در محیط‌های کوچک و بزرگ مانند منزل، دفتر کار، مطب، محیط اداری، فروشگاه، مجتمع تجاری، سالن ورزشی، کافی شاپ، سالن زیبایی و...
  • قابلیت استفاده از هر نوع اساس دلخواه که روغنی و بر پایه الکل باشد
  • تعویض آسان اسانس خوشبو‌کننده هوا
  • دارای کنترل از راه دور برای روشن و خاموش کردن دستگاه (و برنامه‌ریزی زمانبندی کار دستگاه برای مدل‌های اتوماتیک)
  • دارای سیستم اتومیزیشن برای پخش اسانس
  • دارای نمایشگر LCD در مدل‌های اتوماتیک (برای تنظیم برنامه زمانبندی) و نمایشگر Segment برای مدل‌های نیمه اتوماتیک
  • مصرف بسیار پایین اسانس
  • انتشار سریع رایحه خوشبو‌کننده در کمتر از ۵ دقیقه در کل محیط

سیستم اتمیزیشن چیست؟

یکی از مشکلات اسپری‌ها در خوشبو کردن هوا این است که اسانس خوشبو‌کننده مایع را به صورت ذرات ریز در هوا اسپری می‌کند. این عمل علاوه بر اینکه باعث می‌شود رایحه به خوبی و موثر در هوا پخش نشود، بلکه میزان مصرف اسانس خوشبو‌کننده هوا را نیز بالا می‌برد. در دستگاه خوشبو‌کننده هوا برقی از سیستم اتمیزیشن برای پخش اسانس استفاده می‌شود. در این سیستم اسانس مایع به صورت ذرات بسیار ریز گاز در هوا پخش می‌شود. بدین روش علاوه بر اینکه اسانس به صورت موثر تری در هوا پخش می‌شود، سرعت انتشار آن بالا رفته و مهم تر این که در مصرف اسانس خوشبوکننده هوا نیز صرفه جویی می‌گردد.

خوشبو کننده ۳

خرید دستگاه خوشبو‌کننده هوا

برای خرید دستگاه خوشبو‌کننده هوا می‌توانید وارد سایت آرورایحه شده و دستگاه مورد نظر خود به همراه انواع اسانس خوشبو‌کننده هوا را سفارش دهید:

آدرس سایت فروشگاه اینترنتی خوشبوکننده هوا: https: //arorayehe.com/

آدرس اینستاگرام: https: //www.instagram.com/arorayehe/

تلفن مشاوره و سفارش دهی: ۰۲۱۸۷۱۸۵۵۵۵

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها