|
کدخبر: 128346

تجهیزات نظافتی مناسب برای ایجاد محیطی امن و دلپذیر

شرکت ابراهیم از شناخته شده‌ترین شرکت‌ها در زمینه ارائه دستگاه‌های نظافت صنعتی می‌باشد و با دارا بودن بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان با بسیاری از تولید‌کنندگان معتبر اروپایی همکاری دارد.

صنعت و معدن تجهیزات نظافتی مناسب برای ایجاد محیطی امن و دلپذیر

مجتمع‌های تجاری از جمله مراکزی به شمار می‌آیند و به اندازه‌ای به کارگیری ماشین‌آلات نظافتی در آنها اهمیت دارد که حتی هنگام طراحی ساختمان جایگاهی برای نگه داری این دستگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود. دستگاه‌های اسکرابر، واترجت صنعتی و جاروبرقی صنعتی دارای بیشترین کاربرد در انواع مراکز و مجتمع‌های تجاری هستند.

شرکت ابراهیم از شناخته شده‌ترین شرکت‌ها در زمینه ارائه دستگاه‌های نظافت صنعتی می‌باشد و با دارا بودن بیش از ۲۵ سال سابقه درخشان با بسیاری از تولید‌کنندگان معتبر اروپایی همکاری دارد. شرکت ابراهیم انواع دستگاه‌های مکانیزه نظافتی را با هدف پیشرفت و توسعه صنعت و تجارت کشور، عرضه می‌دارد و در راستای بهبود خدمات رسانی به مشتریان عزیز و رشد صنایع کشور در تلاش است.

شرکت ابراهیم در کنار فروش بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات نظافتی در حوزه خدمات پس از فروش و تامین قطعاتی یدکی، فعالیت دارد. از مهم‌ترین و پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی ارائه شده توسط شرکت ابراهیم می‌توان به اسکرابر صنعتی، سوییپر صنعتی، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی، فرش و موکت شوی، کارواش اتوماتیک و... اشاره نمود. اصناف گوناگون در زمینه‌های تجاری، صنعتی، درمانی، آموزشی، تولیدی، مذهبی و سایر اصناف تقاضی استفاده از دستگاه‌های مکانیزه نظافت صنعتی هستند و سال‌های زیادی است که برای تهیه محصولات باکیفیت و کارآمد نظافتی سرمایه‌گذاری می‌کنند.

سایت شرکت ابراهیم: http: //ebrahim.ir/

تلفن تماس جهت دریافت مشاوره و راهنمایی: ۰۲۱۸۷۱۸۴

ابراهیم ۲

اهمیت نظافت در مجتمع‌های تجاری و فروشگاه ها

مراکز و مجتمع‌های تجاری از آن دسته محیط هایی می‌باشند که همواره حجم رفت و آمد بالایی داشته و به دلیل ساعت کاری طولانی و جمعیت زیاد، مستعد جذب انواع آلودگی‌ها می‌شود. استفاده از دستگاه‌های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی در مراکز تجاری این امکان را فراهم می‌کند که بدون ایجاد مزاحمت برای خریداران و فروشندگان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با صرف حداقل هزینه ها، راهروها و سالن‌های تمیزی وجود داشته باشد.

از سوی دیگر استفاده از شیوه‌های سنتی نظافت، در واحدهای تجاری نه تنها باعث طولانی شدن فرآیند نظافت می‌شود، بلکه به تعداد نیروی خدماتی بیشتری نیز نیاز دارد، در حالی که استفاده از دستگاه‌های اسکرابر صنعتی که در سایز‌های متنوع و وسیعی تولید می‌شوند، علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه ها، کیفیت بالای نظافتی را هم به همراه دارد.

تمیز نشدن سطوح بدون شیوه صحیح و مناسب باعث به وجود آمدن تیرگی‌های عمیق شده، جلای کف پوش‌ها را از بین برده و کاهش جاذبه‌های دیداری را برای مشتری‌ها در پی دارد. اما سیستم برس زنی دستگاه‌های اسکرابر صنعتی از یک سو و هم زمانی فرآیند شستشو و خشک کردن سطوح از سوی دیگر، مانع از انتقال آلودگی به سایر نقاط شده و علاوه بر درخشندگی و جلایی که به سطوح می‌دهد، محدودیتی در دسترسی مشتریان، به نقاط مختلف مراکز خرید ایجاد نمی‌کند. موتور مکنده قوی و سیستم هلالی تی دستگاه اسکرابر صنعتی باعث مکش بیشینه رطوبت و خشک شدن سطوح می‌شود. نمونه‌های دستی اسکرابر امکان نظافت صنعتی راهرو‌ها و مسیرهای کوچک و متراکم مراکز تجاری را فراهم می‌کند.

ابراهیم ۳

دستگاه جاروبرقی صنعتی

دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی در مقایسه با جاروهای متداول خانگی قدرت و کیفیت بالاتری دارند که برای نظافت یک محیط بزرگ و وسیع با آلودگی بیشتر همانند پاساژها و مراکز تجاری ابزارهایی کارآمد و اثر‌گذار به شمار می‌آیند. بدون تردید یک جاروبرقی خانگی نمی‌تواند پاسخگوی حجم کاری بالا در مراکز تجاری و تفریحی باشد و از همین رو انتخاب‌ها به سمت مکنده‌های قدرتمندتر و کارآمدتر پیش می‌رود. دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی به طور معمول در محیط‌های صنعتی و سخت کار مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای تمیز نمودن اماکن تجاری تفریحی و اداری جاروهای رده نیمه صنعتی یا تجاری به راحتی پاسخگوی نیازهای نظافتی آن مجموعه هستند.

جمع آوری گرد و خاک و زباله‌های سطح زمین در مجتمع تجاری به وسیله دستگاه جاروبرقی صنعتی به سادگی امکان‌پذیر خواهد شد. برای افزایش سرعت و کیفیت نظافت فضاهای وسیع تر و حتی پله برقی می‌توان از نازل ثابت جاروبرقی صنعتی استفاده نمود. این نازل به صورت ثابت بر روی بدنه جارو برقی نصب می‌گردد و کاربر می‌تواند به آسانی به کار با دستگاه بپردازد. در این حالت کاربر حرکات فیزیکی استهلاکی و تکرار شونده انجام نمی‌دهد و در نتیجه احساس خستگی و ناراحتی ندارد. گوشه‌ها و کناره‌ها نیز به وسیله نازل‌های مخصوص به سادگی قابل نظافت هستند.

ابراهیم ۴

دستگاه واترجت صنعتی

بخش‌های بسیار زیادی از مراکز تجاری با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی شستشو می‌گردند. واترجت‌ها یا شوینده‌های فشار قوی دستگاه‌های نظافت صنعتی هستند که با استفاده از پاشش آب پر فشار بر روی سطوح هدف تمامی انواع آلاینده‌های چسبیده به سطوح و جرم‌ها را از میان برداشته و سطوحی عاری از آلودگی ایجاد می‌نمایند. آب پر فشار پاشش شده از دستگاه واترجت صنعتی با ضربه زدن به ذرات آلاینده موجب جدا شدن آنها از روی سطوح می‌گردد. سرعت یا دبی آب خروجی و فشار آب دو فاکتور مهم و کلیدی در دستگاه واترجت صنعتی می‌باشند.

شیشه‌ها و دیوار هایی که در اثر عوامل محیطی و بیرونی چون بارش برف و باران، آلودگی هوا یا فضولات پرندگان آلوده و کثیف شده‌اند یا آب نما‌های آلوده و لجن گرفته با کاهش جلوه‌های بصری محیط می‌توانند، تاثیر منفی بر روی مراجعه‌کنندگان داشته و باعث کاهش اعتماد آنها نسبت به سیستم مدیریتی اماکن تجاری شوند. از این رو شستشو و نظافت نمای ساختمان‌های اداری و تجاری همانند نظافت فضای داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخووردار بوده و تاثیر به سزایی در جذب مشتریان و افزایش بهره‌وری دارد. بدیهی است که وسعت بالا و ساختار ویژه اماکن و ساختمان‌های تجاری مانع از کارآمدی شیوه‌های سنتی در نظافت چنین اماکنی می‌شود.

نویسنده: رپرتاژ آگهی

ارسال نظر