|
کدخبر: 321564

بهترین هدیه برای مدیران؛ قلم های نفیس از برندهای جهانی

در مناسبت های خاص مانند سال نو، خرید هدیه شرکتی و سازمانی برای مدیران، کارکنان و مشتریان امری ضروری بشمار می رود. در این زمان انتخاب و خرید هدیه مناسب کار دشواری است؛ چرا که انتخاب هدیه نادرست می تواند باعث ایجاد ناراحتی و نارضایتی شود!

لازم است شرکت هدیه ای را انتخاب کند که نشان دهد برای گیرنده ارزش قائل است. واقعیت آن است که با توجه به ایده های گسترده برای خرید هدیه مدیریتی یا هدیه شرکتی، انتخاب و خرید قلم نفیس گزینه بسیار مناسب و جذابی است. باید توجه داشت عوامل زیادی در تبدیل یک قلم لوکس بعنوان بهترین هدیه مدیریتی و شرکتی نقش دارند.

اثر بخشی هدیه مدیریتی ارتباط نزدیکی با تأثیر روانی آن بر گیرنده دارد. دریافت یک قلم لوکس بعنوان هدیه باعث ایجاد احساس اعتماد و اطمینان متقابل می شود.

امروزه با در دسترس بودن فروشگاه های آنلاین مانند دفتر دستک که بصورت تخصصی در این حوزه فعالیت دارند، خرید هدیه مدیریتی آسان تر شده است. مجموعه متنوعی از انواع قلم نفیس هدیه عرضه شده از برندهای جهانی پارکر، واترمن، کاوکو، فابرکاستل، لامی، استربروک، مونته گراپا، کیلک و ... را می توان در دفتر دستک مشاهده و مقایسه نمود.

خودنویس لوکس

خودنویس بعنوان نوشت افزاری کلاسیک و کاملاً رسمی در میان دوستداران قلم شناخته شده است. هنگامی که برای مدیران خودنویس لوکس را به عنوان هدیه نفیس انتخاب می کنیم؛ آنها به یاد می آورند که شما در افکار خود جایی برای آنها دارید. آنها در حین استفاده از قلم منحصربفرد خود حتی در هنگام نگارش مطالب بی اهمیت، این حقیقت را به یاد خواهند داشت که جایگاهی ویژه نزد شما دارند.

اگر نام مدیر خود را بر روی خودنویس نفیس حک کنید؛ قدم بسیار خوبی در ایجاد ارتباطی صمیمانه همراه با احترام برداشته اید. توجه به این نکات، حین خرید هدیه خاص می تواند حتی آغازی برای روابط تجاری و مشارکت های جدید و قوی باشد.

در فروشگاه دفتر دستک مجموعه متنوعی از خودنویس لوکس از برندهای جهانی پارکر، واترمن، کاوکو، لامی، فابرکاستل، استربروک، مونته گراپا و ... به همراه لوازم جانبی مانند کانورتور، کارتریج جوهر، جوهر شیشه ای و ... عرضه شده است.

برای خرید خودنویس واترمن کلیک کنید

خودکار لوکس

خرید خودکار لوکس یک هدیه شرکتی و مدیریتی فوق العاده و کاربردی است که یک خاطره ماندگار را رقم خواهد زد. خرید خودکار لوکس و شیک گیرنده آن را بخوبی تحت تأثیر قرار می دهد و نگهداری آن بر روی میز کار و یا در دست داشتن آن در جلسات کاری دیگران را نیز مجذوب می نماید.

انواع خودکار لوکس به دلیل منحصربفرد بودن، جذابیت و طول عمرشان محبوب هستند. عملکرد خودکارهای لوکس فشاری (کلیکی) یا چرخشی است و قابلیت شارژ با مغزی مناسب خود را دارند.

یکی از جزئیات ظریف و در عین حال مهم در بدنه خودکار لوکس اندازه و البته طراحی گیره آن است. شکل گیره و ظرافت آن می تواند به زیبایی زینت بخش جیب پیراهن یا کت باشد. بطور مثال گیره پیکانی شکل خودکار پارکر در نهایت ظرافت و زیبایی هر شخصی را با هر سلیقه تحت تأثیر قرار می دهد!

روان نویس لوکس

هدیه شرکتی یا هدیه مدیریتی به همراه پیام تبریک یا آرزوهای خوب بهتر است با یک قلم لوکس بیان شود! همیشه خرید روان نویس لوکس و شیک برای هدیه بسیار متمایز است.

بطور کلی روان نویس جایگزین مناسبی برای خودنویس است و بسیار روان می نویسد. روان نویس یک انتخاب محبوب، با کیفیت و راحت است. روان نویس لوکس قابلیت شارژ با مغزی یدک خود را دارد و یک انتخاب دائمی بشمار می رود.

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک طیف گسترده ای از قلم لوکس که با دقت انتخاب شده اند؛ با طرح های تحسین شده کلاسیک و مدرن عرضه شده است. این مجموعه بینظیر از قلم نفیس تجربه خرید هدیه فراموش نشدنی را فراهم نموده است.

ست قلم نفیس

از ویژگی های مثبت مجموعه قلم های نفیس امکان ست کردن قلم ها در مجموعه های 2 تا 4 عددی است! به این صورت که معمولاً 4 نوع نوشت افزار در برندهای لوکس و در مجموعه های مختلف طراحی و تولید می شوند که عبارتند از خودنویس، روان نویس، خودکار و اتود. شما این امکان را دارید تا 2، 3 و یا 4 نوع نوشت افزار را در کنار یکدیگر خریداری نمایید تا مجموعه ای کامل از یک طرح ویژه داشته باشید. این قابلیت بخصوص در میان کلکسیونرهای قلم بسیار محبوب است.

برای بسیاری از دوستداران قلم، خرید ست قلم نفیس هدیه ای جذاب و کاملاً ایده آل است. اگر به دنبال خرید هدیه ای چشمگیر هستید؛ دفتر دستک به شما مجموعه ترکیبی از قلم های لوکس پارکر، کاوکو، واترمن، لامی و فابرکاستل را به همراه لوازم جانبی مرتبط پیشنهاد می کند.

کلام آخر

خرید هدیه برای مدیران، روشی برای ابراز قدردانی و نشان دهنده حسن نیت نسبت به عملکرد و تلاش های آنها است. از دلایل خرید هدیه برای مدیران، قدردانی از عملکرد آنها است که باعث پیشبرد اهداف مجموعه و دستاوردهای عالی شده.

خرید یک قلم نفیس هدیه حس خاص بودن را تقویت می نماید. خرید یک خودکار مدیریتی با حک نام یا لوگو برندتان به شما این امکان را می دهد تا از طرف شرکتی که نماینده آن هستید صحبت کنید!

و همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که از مزایای خرید هدیه مدیریتی و هدیه شرکتی و سازمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در مواقع سخت روحیه و کیفیت روابط را تقویت می کند.

  • شرکت یا نام برند را به یادماندنی کرده و باعث شهرت آن می شود.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها