|
کدخبر: 237270

آشنایی با ارزان ترین تورهای ترکیه نوروزی

اصلی ترین و مهمترین دلیل محبوبیت تورهای ترکیه ویژه نوروز ۱۴۰۱ برای ایرانیان، این است که مسافران برای سفر به این کشور نیاز به اخذ ویزا ندارند و بدون هیچ دردسری میتوانند ویزا خود را در کمترین زمان بگیرند و راهی این مقصد جذاب شوند.

دلیل دیگر آن وجود بازارهای و مراکز خرید مدرن و متنوع و نزدیکی از نظر مسافت و فرهنگ نزدیک مردمانشان با ماست. ترکیه دارای بیش از ۱۰ شهر توریستی و دیدنی دارد که اگر علاقه ‌مند هستید که در تعطیلات عید نوروز به ترکیه سفر کنید و نمی ‌دانید کدام شهر را مبدا خود قرار دهید، با ما همراه باشید تا به شما بگوییم بهترین و ارزانترین تورهای ترکیه نوروزی کدامند.

تور-ترکیه

توجه داشته باشید که تورهای ترکیه ارزان در اصل، تورهای بی ‌کیفیتی نیستند و ارزان بودن آن‌ها صرفا به علت بهترین ساعات پروازی، به‌ صرفه ‌ترین محل ‌های اقامت و ارزان‌ ترین شهرها است. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که زمان خرید تور نیز در ارزان بودن تورهای ترکیه موثر هستند. از مزیت تورهای نوروزی ۱۴۰۱ ترکیه این است که تمامی پارامترهای سفر را می ‌توانید خودتان انتخاب کنید و هیچ اجباری در ساعات پروازی، ایرلاین ‌ها، هتل محل اقامت و خدمات دریافتی وجود ندارد! در ادامه به معرفی ارزانترین و محبوب ترین شهرهای توریستی ترکیه برای گذراندن تعطیلات عید نوروز امسال خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

تور استانبول نوروز ۱۴۰۱

شاید حالا که کم کم دارید به تعطیلات نوروز نزدیک می شوید، هیجان توصیف نشدنی در خود احساس می کنید، چرا که تنها چند ماه تا فرا رسیدن سال نو خورشیدی و بهاری ما ایرانیان باقی مانده است و اگر شما مسافران عزیز هنوز مقصد سفرهای نوروزی خود را انتخاب نکرده ‌اید، این فرصت عالی را از دست ندهید و همین حالا جهت رزور تور نوروز استانبول ۱۴۰۱ اقدام نمایید و به عنوان یک مقصد سفر ارزان و بسیار پرطرفدار برنامه ریزی های لازم را انجام بدهید. سفر به استانبول در تمامی فصول سال طرفداران خود را دارد، اما این بازه زمانی بهاری بسیار شلوغ و مملو از گردشگر خواهد شد و بهتر است از همین حالا به فکر کارهای اولیه سفرتان باشید. استانبول به عنوان پایتخت گردشگری ترکیه، همه ساله میزبان گردشگران نوروزی بسیاری از کشورمان ایران است. به همین دلیل با آغاز فصل بهار و در ایام نوروز، فستیوال ‌ها و جشنواره ‌های نوروزی بسیار متنوعی در استانبول برگزار می‌ شود.

اما باید توجه داشته باشید که با افزایش قیمت پرواز رفت و برگشت و هزینه اقامت در هتل‌ های استانبول، اختلاف قیمت تور استانبول نوروز با تور استانبول در دیگر ایام سال، در مواردی به دو برابر هم خواهد رسید! البته این نکته را در نظر داشته باشید که این افزایش قیمت تنها مختص تورهای استانبول نوروزی نیست! بلکه هزینه خورد و خوراک و خرید سوغاتی هم در ایام عید کمی افزایش پیدا می‌ کند. هزینه قیمت تور استانبول نوروزی به ۲ پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت انتخابی شما بستگی دارد. از شهرهای بزرگ ایران به سمت استانبول ایرلاین ‌های ماهان، تابان، ایران ‌ایر، ایران ‌ایرتور، قشم ‌ایر، اطلس ‌جت، پگاسوس، ترکیش و... پرواز دارند. هزینه پرواز با ایرلاین ‌های ایرانی طبیعتا به صرفه ‌تر از هزینه پرواز با ایرلاین‌ های خارجی است. البته که پرواز غیر مستقیم به سمت استانبول نیز داریم که سفر با این پروازها زیاد منطقی به نظر نمی رسد!

تور-ترکیه1

بهترین زمان برای حضور در استانبول ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین و پرطرفدارترین برای استفاده از بهترین هتل ‌ها، امکانات و برنامه ‌های جذاب تور استانبول عید ۱۴۰۱ می باشد. البته باید توجه داشته باشید که تور استانبول نوروزی برای ۲۸ اسفند تا ۲ فروردین، کمی گران ‌تر خواهد بود. بنابراین برای کنترل هزینه ها بهتر است بلیط رفت و برگشت خود را دو تا سه ماه قل از تاریخ سفر خریداری کنید. اگر هم قصد دارید ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین در استانبول حضور داشته باشید، نیمه دوم بهمن ماه زمان مناسب خرید تور استانبول نوروز ۱۴۰۱ است.

ضمنا اگر ترجیح می دهید لحظه سال تحویل را در ایران باشید؛ می ‌توانید در همان روزهای ابتدایی تعطیلات نوروز، تور نوروز استانبول ۱۴۰۱ خود را برای تاریخ ۵ فروردین به بعد رزرو یا خریداری کنید. اگر هم تا ۹ فرورین صبر کنید، از شلوغی و هزینه ‌های تور استانبول به شدت کاسته می شود و می‌ توانید با قیمتی بسیار مناسب تور استانبول را خریداری نمایید.

تور وان نوروز ۱۴۰۱

یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین مقاصد سفر برای مسافران ایرانیان شهر وان ترکیه است، وان به دلیل ارزان بودن قیمت و نزدیک بودن فاصله اش با ایران باعث شده است تا محبوبیت چشمگیری در بین گردشگران ایرانی داشته باشد و خوشبختانه شما در تعطیلات نوروزی امسال سفری بهاری اما ارزان قیمت را با تور وان نوروز ۱۴۰۱ را تجربه خواهید کرد. تور وان عید معمولا به صورت زمینی یا ریلی برگزار میشود. برای شرکت در تور وان بهار ۱۴۰۱ داشتن اطلاعاتی از این شهر زیبا حتما برایتان مفید خواهد بود؛ بنابراین همراه ما باشید.

یکی از تورهای بسیار محبوب و پرطرفدار بازه زمانی عید نوروز در بین تورهای ترکیه تور وان آژانس مسافرتی نامی گشت می باشد که به دلیل داشتن مسافرهای بسیار زیادی که دارد ما تمام تلاش خود را در نامی گشت کرده ایم تا تور وان نوروز را با قیمت های بسیار مناسب بعنوان تورهای اقتصادی وان به شما مسافران ارائه کنیم تا با توجه به بودجه و سلیقه خود بهترین انتخاب ها را پیش رو داشته باشید.

تور-ترکیه2

شهر وان درست در شرق ترکیه در ساحل شرقی دریاچه وان و نیز در ضلع شرقی قلعه تاریخی وان و مرکز استان وان جای گرفته است. سفر با تور وان نوروز ۱۴۰۱ می تواند یک فرصت عالی و در عین حال ارزان برای یک مسافرت ایده آل ۳ الی ۴ روزه و یا حتی ۷ روزه برای شما علاقه مندان باشد. همچنین به علت قرارگیری این شهر در کنار دریاچه وان، آب و هوای آن بسیار معتدل و دلچسبی انتظار شما را میکشد. شما مسافران عزیز برای مسافرت به وان از تهران می بایستی از شهرهای قزوین، زنجان، تبریز عبور کنید و سپس با توجه به انتخاب یکی از سه مرز خروجی زمینی بازرگان، رازی و سرو به سمت شهرهای ماکو ، خوی و ارومیه ادامه مسیر بدهید.

در ضمن فاصله شهر ارومیه تا وان حدود ۲۹۰ کیلومتر و ۴ ساعت می باشد و مسیر دیگر مسافرت به شهر وان ترکیه، استفاده از قطار تهران - وان در تور وان نوروز است که هر هفته یک بار بین این دو شهر رفت و آمد دارد و توجه داشته باشید که قطار از طریق مرز رازی - کاپیکوی وارد کشور ترکیه می شود. اما لازم به ذکر است که سفر با قطار علی رغم امکان استراحت در طول راه، به علت طولانی بودن مسیر بازرسی های زیادی که توسط گمرک ترکیه انجام می گیرد، خیلی زمان بر است، از طرفی چون معمولا در تور وان قطار حوالی ظهر به ایستگاه قطار وان وارد می شود، شما عملا یک روز از سفرتان را از دست خواهید داد. بنابراین تصمیم گیری با شماست که ترجیح می دهید چگونه سفر نوروز یا بهار امسالتان را به مقصد وان شروع کنید.

نتیجه گیری

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ترکیه برای گذراندن تعطیلات نوروز از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوعی در این مسیر است، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای لوکس و ارزان قیمت ترکیه در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر