|
کدخبر: 154804

معرفی عطر های برند مابوسین فرانسه همراه با راهنمای خرید عطر

در این مقاله قصد داریم سه عطر از پرفروش ترین های برند مابوسین فرانسه را معرفی کنیم و مختصری درمورد خود مابوسین و تاریخچه این شرکت خوش نام و قدیمی توضیح دهیم.

جامعه معرفی عطر های برند مابوسین فرانسه همراه با راهنمای خرید عطر

مابوسین شرکتی فرانسوی است که توسط دو شریک M. Rocher و J. Noury در سال ۱۸۲۷ افتتاح گردید. مهارت آن دو در زمینه ساخت جواهرات بود، جواهراتی منحصر به فرد و اعلا. در پایان دهه ۱۸۷۰، آثار هنری آن ‌ها در زمینه‌ ی جواهرات در نمایشگاه های زیادی در پاریس و وین به نمایش گذاشته شد، در نتیجه بیشترین برندی که در معرض دید قرار گرفت برند مزون مابوسین بود، که یکی از خبره ترین مزون های جواهرات است.

در سال ۱۹۲۵ مزون مابوسین در «نمایشگاه هنرهای تزئینی»، به خاطر تلاشی که برای یکپارچه ساختن تأثیر هنر در جواهرسازی مدرن داشت، جایزه‌ای برد. آن‌ ها در اوایل دهه‌ی ۱۹۳۰ آثار با شکوهشان که با سنگ‌های قیمتی بود با موفقیت به نمایش گذاشتند. یکی از نمایشگاه ‌ها در زمینه‌ی زمرد بود، دیگری یاقوت، و سومی مربوط به الماس می ‌شد. این نمایشگاه ‌ها به اعتبار مابوسین به یکی از خبره ‌ترین جواهرسازان، ‌تبدیل شد. در طول جنگ، در سال‌ های دهه‌ی ۱۹۴۰، خریدن طلا کار بسیار سختی بود، و جواهرسازان آثار خود را با مواد دیگری می ‌ساختند. در اواسط دهه‌ی ۱۹۵۰، مابوسین اولین بوتیک خود را در پاریس فرانسه افتتاح و در آن جواهرات ارزانتری برای فروش ارائه داد.

در هر دهه جدید به شکل های مختلفی بر طراحی مزون اثر می‌ گذاشت. در طول دهه ی ۱۹۴۰ طراحان باید به شدت خلاق می‌ بودند تا بتوانند جواهراتی بدون طلا بسازند، اما جواهرسازان از اعتراض ‌ها و دیدگاه های ضد جامعه در دهه‌ی ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ الهام گرفتند تا شکل‌ های جدیدی طراحی کنند. در دهه‌ ی ۱۹۸۰ تمرکز بر یکی کردن تقابل بین نور و سایه در قطعات جواهر زیبا و بی ‌پایانی بود که نشان گر فردیت برند بودند. در همان دهه، مزون مابوسین به طراحی و ساخت ساعت‌ های اعلای مردانه و زنانه کرد، که منجر به آغاز دوره ‌ای جدید شد. در سال ۲۰۰۰ اولین عطر این مزون راه ‌اندازی شد،‌ اولین عطر زنانه ی این برند. این عطر مشخصه ی برند می باشد و بیش از یک دهه است که بسیاری از زنان عاشق آن هستند. از آن زمان به بعد، مابوسین به طور مرتب عطرهای جدیدی ارائه می ‌دهد،‌از جمله عطرهای مردانه. در سال ۲۰۰۸ مابوسین اولین بوتیکش را در نیویورک باز کرد. سال بعد کمپانی دو مغازه در شهرهای توکیو در ژاپن، و سنگاپور در اندونزی، باز کرد. امروزه مابوسین معادل فرانسوی تیفانی است، و یکی از پنج برند جهانی جواهر است.  طراحان : کارین دوبری , بنویست لاپزا , دلفین لباو , وایلین کالس , الیور کرسپ , ناتالی لارسن , دلفین لباو کرویاک , الکساندر کارلن

معرفی بهترین و پرفروش ترین عطر های مابوسین

ادوپرفیوم زنانه مابوسین الکسیر پور اله

عطر-991130-01

ادوپرفیوم زنانه مابوسین الکسیر پور اله Mauboussin Elixir Pour Elle EDP for women در سال 2013 با رایحه ی ملایم و شیرین تولید و به بازار عرضه گردید. در ابتدا با رایحه ی یاس ، رز و یاسمن آغاز می شود. در نت میانی به رایحه ی عنبر کهربایی ، بنزوئین و وانیل میرسد. و در انتها به رایحه ی نعنای هندی ، چوب صندل و مشک ختم می شود. ادکلن Elixir Pour Elle در حجم 100 میلی لیتر در بازار موجود بوده و برای مصرف در روزهای سرد سال بهترین انتخاب است. ادکلن الکسیر پور اله جز عطرهای ادوپرفیوم می باشد. ادکلن مابوسین برای خانم های شیک پوش و جذاب طراحی شده است.

به شیشه ی عطر مابوسین الکسیر پور اله دقت کرده اید؟ کریستالی که با ظرافت دارای پیچیدگی هایی عمیق و مبهم دارد. بر سر این بانو یک حلقه به عنوان تاج قرار گرفته است. این بانو متعهد به معشوق، متعهد به موفقیت و در نهایت متعهد به زندگی ای شاد زیستن، است. این بانو بر روی ابرها به پرواز درآمده است.  ادکلن موبوسین الکسیر پور ال ادو پرفیوم زنانه، خوش قد و قامت و ویژه است. این عطر در ابتدای رهایی از بطری اش رایحه ی فلفل، پرتقال و انگور سیاه را در فضا پراکنده می کند. در قلب بانوی زیبای ما گل های زنبق، سوسن، یاسمن و رز به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند. کمی بعد ترکیب جذاب عوود آگار، بادام سوخته و وانیل، شگفتی خاصی می آفرینند. این عطر در گروه شرقی وانیلی نقشی پررنگ دارد. ماندگاری موبوسین الکسیر پور ال بسیار خوب است. با چند پاف در آغوش این ادکلن روز را سپری خواهید کرد. خرید عطر مابوسین الکسیر اورجینال

ادوپرفیوم مردانه مابوسین ایکولایز

عطر-991130-02

این عطر با حجم ۹۰ میلی لیتر مناسب برای استفاده روزانه می باشد. با توجه به پراکندگی متوسط این محصول می توانید در تمام مکان های عمومی و محل کار استفاده نمایید. عطر ایکولایز دارای ماندگاری نسبی متوسط می باشد به طوریکه اگر یک بار در روز استفاده کنید تا پایان روز رایحه خوش آن همراه شما خواهد بود. برند محبوب مابوسین این محصول فوق العاده را مخصوص آقایان طراحی کرده است و دارای رایحه گرم می باشد. رایحه های گرم و سرد در دو مکان و فصل مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در فصل های سرد رایحه های گرم بیشتر انسان را مجذوب می کند، به عکس در فصل های گرم رایحه سرد است که نظر افراد مختلف را جذب می کند. البته اگر می خواهید به یک قرار احساسی بروید سعی کنید از عطر سرد استفاده کنید چرا که بیشتر در خاطر می ماند. اما اگر می خواهید در یک مذاکره شرکت کنید سعی کنید از ادکلن گرم استفاده نمایید تا با تنفس عمیق اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. عطر ادکلن مابوسین با رایحه گرم مناسب فصول سرد می باشد. خرید عطر مابوسین ایکولایز اورجینال

ادو پرفیوم مردانه مابوسین مدل تایم اوت

عطر-991130-03

مابوسین تایم اوت در سال ۲۰۱۵ به عنوان نسخه جدید از عطر اصلی و معروف Pour Lui به بازار عرضه گردید. هدف اصلی از طراحی این عطر، حس تازه گی، طراوت و فرار از زندگی روزمره و خسته کننده این روزها، و همچنین تداعی گر حال و هوای یک تعطیلات تابستانی بود.ترکیبات این عطر سبک و سرزنده است که در ابتدا با بوی تازه لیمو، توت سیاه و جوز هندی شروع میشود و برای مدتی مشام شما را نوازش میدهد. نت میانی با بوی دلنشین آب دریا، اسطوخدوس و سالویا مهمان شماس. و در آخر چوب گایاک، لابدانیوم و نعنا هندی تصویر بسیار واضحی از شنهای داغ ساحل را در ذهن و روان شما ترسیم میکند. این عطر زیبا، برای بهار و تابستان پیشنهاد میشود، در حالی که در روزهای پاییز نیز میتوان از آن لذت برد.  

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها