|
کدخبر: 321425

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | قیمت بانک

رشد ۱۸ درصدی قیمت میم کوین معروف سولانا

بانک، برترین میم‌کوین اکوسیستم سولانا، در چند ماه گذشته شرایط نامطلوبی داشت و بیش از ۵۸ درصد از سقف قیمت خود در سال ۲۰۲۳ سقوط کرد. با این حال، در حال حاضر نشانه‌هایی وجود دارد که قیمت بانک به کف رسیده و ممکن است به زودی روند صعودی دیگری را آغاز کند.

اقتصاد رشد ۱۸ درصدی قیمت میم کوین معروف سولانا

قیمت‌ میم کوین بانک (Bonk) طی این هفته و با بهبود وضعیت بازار ارزهای دیجیتال، رشد مطلوبی را تجربه کرده است. قیمت بانک پس از ثبت یک رشد ۱۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، اکنون به ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار رسیده که بالاترین سطح از ۸ ژانویه سال جاری محسوب می‌شود.

این صعود قیمت، به عنوان بخشی از رشد اکوسیستم سولانا اتفاق افتاد. قیمت توکن SOL طی دو روز گذشته افزایش یافته و به سقف خود در سال ۲۰۲۴ نزدیک شده است.

بانک، برترین میم‌کوین اکوسیستم سولانا، در چند ماه گذشته شرایط نامطلوبی داشت و بیش از ۵۸ درصد از سقف قیمت خود در سال ۲۰۲۳ سقوط کرد. با این حال، در حال حاضر نشانه‌هایی وجود دارد که قیمت بانک به کف رسیده و ممکن است به زودی روند صعودی دیگری را آغاز کند.

در نمودار روزانه زیر، قیمت این توکن یک الگوی کف دوقلو تشکیل داده که یکی از صعودی‌ترین الگو‌ها محسوب می‌شود.

bonk-and-pepe-prices-prediction-as-the-meme-coin-surge-resumes

بانک همچنین به نقطه مقاومت کلیدی ۰.۰۰۰۰۱۴۶ دلار رسیده است که بالاترین سقف آن از روز ۱۴ فوریه محسوب می‌شود. قیمت هم‌اکنون بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه قرار دارد و شاخص قدرت نسبی (RSI) از منطقه خنثی صعود کرده است.

با این حال، اندیکاتور همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) هنوز در سطح خنثی قرار دارد.

به نظر می‌رسد که افزایش مداوم قیمت‌ها در بازار ارز‌های دیجیتال در روزهای آینده ادامه داشته باشد و منجر به رشد قیمت BONK نیز بشود. خریداران سعی دارند بار دیگر قیمت بانک را به ۰.۰۰۰۰۳۵ دلار برسانند.

معرفی میم کوین bonk

به طور خلاصه، میم کوین‌ها، ارزهای دیجیتالی هستند که طی مدت زمان کوتاهی به شهرت رسیده‌اند. این میم کوین‌ها اغلب مربوط به یک بلاکچین خاص هستند و طراحان آن، برای تبلیغ از اینفلوئنسرها کمک می‌گیرند. از معروف‌ترین میم کوین‌ها می‌توان به شیبا اینو (Shiba Inu) بر بستر بلاکچین اتریوم و دوج کوین (DogeCoin) اشاره کرد.

 بنک اینو (Bonk Inu) یک میم کوین جدید مبتنی بر بلاکچین سولانا است. مراحل اولیه راه اندازی این میم کوین در اواسط سال ۲۰۲۲ آغاز و در نهایت، در ۲۵ دسامبر سال ۲۰۲۲ راه اندازی شد. از شروع فعالیت میم کوین بنک، هنوز یک ماه هم نگذشته که به تیتر اصلی اخبار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. فعالیت میم کوین bonk سبب شد تا هزاران کاربر به بلاکچین سولانا (Solana) بازگردند. با توجه به رشد میم کوین بنک، پیش‌بینی می‌شود که آینده بسیار خوبی نسبت به دیگر میم کوین‌ها داشته باشد.

توسعه دهندگان میم کوین بنک یک وایت پیپر (White paper)مختصر از این پروژه را منتشر کردند که در آن چشم انداز آینده از این پروژه و هدف از راه اندازی آن بیان شده است. البته، وایت پیپر میم کوین بنک، کامل نیست و باید صبر کنیم تا نسخه کامل‌تری از آن منتشر شود. طبق توضیحات موجود در وایت پیپر، هدف از راه اندازی میم کوین بنک، بهبود بلاکچین سولانا است. در واقع، تیم توسعه دهنده بنک، این کوین را روی بلاکچین سولانا راه اندازی کردند تا به نجات سولانا بیاید و آن را از سقوط نجات دهد.

در سه ماه آخر سال ۲۰۲۲، اکوسیستم سولانا با یک دوره پرتلاطم همراه با فروپاشی FTX روبه رو شد. از این رو، کاربران و توسعه دهندگان زیادی، به دلیل ارتباط سولانا با FTX به عنوان یک سرمایه گذار اولیه، سولانا را ترک کردند. بسیاری از کاربران، همچنان نگران فروپاشی سولانا یا تبدیل شدن آن به یک کلاهبرداری به دلیل همکاری سم بنکمن فراید (Sam Bankman Fried) از FTX بودند. در نهایت این ترس‌ها و بی اعتمادی‌ها، افراد زیادی از جمله کاربران فردی و پروژه‌های NFT از سولانا خارج شدند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها