|
کدخبر: 316361

بازار ارزهای دیجیتال | بازار کریپتو | بازار رمزارز

سلستیا پدیده جدید بازار ارزهای دیجیتال / چگونه با این رمزارز پولدار شویم؟

هر واحد از سلستیا در این لحظه با قیمت ۱۳.۷۸ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۰,۴۶۹ تومان معادل ۶۹۵,۸۸۹ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۵۰۰.۴۱ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر بالاترین قیمت سلستیا در تاریخ ۰۳ دی ۱۴۰۲(24 December 2023) معادل ۱۴.۷۲ دلار بوده که همینک %۶.۳۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

اقتصاد سلستیا پدیده جدید بازار ارزهای دیجیتال / چگونه با این رمزارز پولدار شویم؟

 ارز دیجیتال TIA، به عنوان Celestia شناخته می‌شود، یک پروتکل‌ امیدوار‌کننده بوده که به دنبال حل مشکل سه‌گانه بلاکچین است، که شامل یافتن تعادل ظریف بین سرعت، امنیت و تمرکززدایی است. TIA با هدف حل این مشکل سه‌گانه قصد دارد راه حلی مقیاس‌پذیر و کارآمد برای کاربرد‌های مختلف در فضای ارز دیجیتال ارائه دهد.

سلستیا (تیا) یک شبکه بلاکچین مدولار Modularity است که زیرساخت ایجاد و نگهداری بلاکچین را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد و از نمونه‌گیری در دسترس بودن داده (DAS) استفاده می‌کند، DAS فناوری است که عملکرد و مقیاس‌پذیری را بدون به خطر انداختن امنیت بهبود می‌بخشد. همچنین سلستیا می‌تواند توابع را به چند بخش تقسیم کرده و مقیاس‌پذیری و قابلیت همکاری را بهینه کند. به‌علاوه، Celestia یک بلاکچین لایه یک است که بر سفارش تراکنش‌ها و در دسترس قرار دادن داده‌ها برای تراکنش‌ها تمرکز دارد.

این پلتفرم از توکن TIA برای هزینه‌های تراکنش، ذخیره‌سازی داده‌ها، سهامداری و حاکمیت استفاده کرده و یک اقتصاد غیرمتمرکز و سیال در اکوسیستم Celestia ایجاد می‌کند. این ویژگی‌ها، سلستیا را با تمرکز بر مقیاس‌پذیری، مدولار بودن و در دسترس بودن داده‌ها، پروژه‌ای منحصربه‌فرد و‌امیدوارکننده در فضای بلاکچین می‌کند.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه TIA تأکید آن بر مدولار بودن کامل است، با ارائه این انعطاف‌پذیری، TIA به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا راه‌حل‌های خود را با توجه به نیاز‌های منحصربه‌فرد خود تنظیم کنند و در نهایت به ایجاد یک اکوسیستم متنوع‌تر و سازگارتر کمک کند. TIA با فداکاری تیم خود به مدت چهار سال در حال توسعه فعال بوده است و سرمایه‌گذاری قابل توجهی در زمان، تلاش و تخصص را نشان می‌دهد. خرید ارز دیجیتال از صرافی اکسیر

در سال‌های اخیر، کریپتوکارنسی‌ها دنیای مالی را تحت تأثیر قرار داده‌اند و سرمایه‌گذاران دائماً به دنبال فرصت‌های بزرگ بعدی هستند. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، سلستیا (TIA) یکی از رمزارزهای جدید است که در مدت کمی توانسته توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کند.

تیم سلستیا اخیراً اعلام کرد که به اکوسیستم Orbit آربیتروم خواهد پیوست. به عبارت دیگر، کاربران اکنون می‌توانند یک زنجیره Orbit را در شبکه آزمایشی Sepolia، با استفاده از سلستیا مستقر کنند. پس از انتشار این خبر، قیمت TIA از ۱۲٫۷۷ دلار در ۱۹ دسامبر، به محدوده فعلی در ۱۴٫۲ دلار افزایش یافته است.

از دیدگاه تکنیکال، این روند صعودی ممکن است ادامه یابد؛ زیرا شاخص ترس و طمع سلستیا اکنون دارای رتبه ۷۴ (طمع) است. علاوه بر این، دیگر شاخص‌های تکنیکال نیز نشانه‌های صعودی را برای سلستیا نشان می‌دهند.

با توجه به کشش چشمگیر سلستیا و پتانسیل امیدوارکننده آن برای صعود، جای تعجب نیست که سرمایه‌گذاران و تحلیلگران نسبت به آینده این ارز دیجیتال خوش‌بین هستند. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت سلستیا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به ۱۹٫۶۷ دلار برسد. در همین راستا، ورود سلستیا به جمع ۲۰ ارز دیجیتال برتر بازار هم محتمل به نظر می‌رسد. از این رو، سلستیا می‌تواند انتخاب جذابی برای کسانی باشد که به دنبال موج صعودی بعدی هستند.

هر واحد از سلستیا در این لحظه با قیمت ۱۳.۷۸ دلار، با احتساب نرخ تتر ۵۰,۴۶۹ تومان معادل ۶۹۵,۸۸۹ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۵۰۰.۴۱ میلیون دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر بالاترین قیمت سلستیا در تاریخ ۰۳ دی ۱۴۰۲(24 December 2023) معادل ۱۴.۷۲ دلار بوده که همینک %۶.۳۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها