|
کدخبر: 316291

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | قیمت ریپل

نهنگ های ارز دیجیتال بازار را بهم ریختند / خرید ۳۶۰ میلیون توکن XRP

در طی هفته اخیر، فعالان بزرگ بازار کریپتو معروف به نهنگ‌ها، اقدام به خرید مقادیر عظیمی از رمزارز ریپل (XRP) کرده‌اند که ارزش آن به میلیون‌ها دلار می‌رسد؛ اقدامی که می‌تواند پیش‌بینی حرکت‌های قیمتی قابل توجهی را برای این ارز دیجیتال باعث شود.

اقتصاد نهنگ های ارز دیجیتال بازار را بهم ریختند / خرید ۳۶۰ میلیون توکن XRP

عملیات خرید این ارزها در شرایطی صورت گرفته است که با یک افت مختصر در ارزش XRP همراه بوده است. تخمین زده می‌شود که نهنگ‌ها حدود ۳۶۰ میلیون توکن XRP با ارزش تقریبی ۲۲۳ میلیون دلار را خریداری کرده‌اند.

علی‌رغم افزایش فشار خرید، داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۰۵ درصد کاهش یافته و در حال حاضر، در محدوده ۰.۶۱۶۹۴ دلار است.

همچنین، قیمت این رمزارز در طول ماه گذشته، کاهش جزئی ۰.۳۶ درصدی را تجربه کرده است. این در حالی است که قیمت ریپل نسبت به سال گذشته ۸۲ درصد افزایش یافته است.

ripple-whales-buy-xrp

کارشناسان معتقدند که خرید اخیر نهنگ‌ها می‌تواند منجر به افزایش قیمت ریپل شود. این اتفاق می‌تواند عرضه ریپل را کاهش داده و این کاهش عرضه نیز به نوبه خود قیمت را به ۰.۷۵ دلار برساند.

همزمان با خرید نهنگ‌ها، استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، فاش کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده قبل از شکایت خود در سال ۲۰۲۰، پیشنهاد یک توافق را به این شرکت ارائه کرده بود.

با این وجود، ریپل این پیشنهاد را نپذیرفت که منجر به شکایت SEC شد. در نهایت در اوایل سال جاری، ریپل یک پیروزی مهم در برابر SEC به دست آورد که در روند مثبت قیمت این دارایی تاثیر زیادی داشت.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها