|
کدخبر: 153386

قول مجلسی ها درباره عیدی بازنشستگان

طرح پرداخت عیدی کارگری به بازنشستگان یا طرح ماده واحده همسان‌سازی عیدی و پاداش بازنشستگان تامین اجتماعی با کارگران شاغل مشمول قانون کار، توسط کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان خراسان رضوی به نمایندگان مجلس ارائه شده است واز قرار، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، قول پیگیری آن را داده‌اند.

اگر این طرح نهایی شده و به تصویب برسد، در سال آینده بازنشستگان کارگری به اندازه کارگران شاغل عیدی می‌گیرند؛ درحال‌حاضر، عیدی بازنشستگان کارگری، «کارمندی» است؛ این در حالیست که عیدی کارگران شاغل، حداقل دو پایه حقوق کارگری است.

امسال، بازنشستگان کارگری از دریافت عیدی ناچیز کارمندی، انتقادات بسیار داشتند و اعلام نمودند یا عیدی ما را کارگری کنید یا حقوق و مزایای ما را کارمندی بپردازید.

در امسال، به بازنشستگان تامین اجتماعی، یک میلیون و پانصد هزار تومان به عنوان عیدی پرداخت شده است.

منبع: اقتصاد نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    سلام کم به بازنشسته ها کمک کنید به اونای که حقوق ندارن برسین به خدا فقط با یه رایانهننیشه زندگی کرد کسانیرا می شناسم که بازنشسته هستن پول شون میدن نوزول

  • محمد جان سیدابادی ارسالی در

    سلام خسته نباشید اینجانب بازنشسته وجانباز ورزمنده هشت سال دفاع مقدس میباشم و از زحمات شما مسئولین که برای کارگران بازنشسته تلاش وزحمت میکشید از صمیم قلب تشکر وحمایت مینمایم با تشکر فراوان والسلام

  • ناشناس ارسالی در

    کاش یه عیدی هم برای افراد بیکار مجلس به مردم میداد

ارسال نظر