|
کدخبر: 153300

بودجه ۱۴۰۰ کی نهایی می‌ شود؟

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که دولت در کمتر از ۱۰ روز لایحه بودجه را به مجلس بازگرداند، تا پایان سال در صحن به رای گذاشته می‌شود.

اقتصاد بودجه ۱۴۰۰ کی نهایی می‌ شود؟

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی ظهر امروز (۲۲ بهمن‌ماه) در حاشیه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ در مجلس رد شد و به دولت برگشت، به همین خاطر دولت نیز باید با اصلاح مواردی آن را به مجلس بازگرداند و در کمیسیون‌ها، به‌ویژه کمیسیون تلفیق مقرر شده است که بررسی بودجه به صورت فشرده انجام شود.

وی تصریح کرد: پیشنهادهای مجلس شورای اسلامی و نمایندگان به بودجه اضافه می‌شود و در صحن، بررسی را آغاز خواهیم کرد و پیش‌بینی می‌کنیم تا ۴۰ روز باقی مانده از سال، بودجه را نهایی کنیم. البته این امر بستگی به این دارد که دولت کمتر از ۱۰ روز بودجه را اصلاح و به مجلس بازگرداند تا بتوانیم قبل از سال ۱۴۰۰ آن را نهایی کنیم.

نائب‌رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس کار بررسی بودجه را با سرعت انجام خواهد داد؛ چراکه کلیات آن قبلاً مورد بررسی قرار گرفته و ۱۰ درصد تغییرات آن نیاز به بازنگری خواهد داشت و پس از این در صحن به رای گذاشته می‌شود تا سال ۱۴۰۰ با بودجه کامل اقدامات انجام شود و نیازی به بودجه چند دوازدهم نباشد.

منبع: ايسنا
  • ناشناس ارسالی در

    لطفا اقشار ضیعف و در بودجه سال آینده با عدالت در نظر بگیرید مخصوصا پشت نوبتی های بهزیستی و من با داشتن همسری بیمار و دار ای سه فرزند سه سال پشت نوبت بهزیستی هستم چطور پول برای افزایش حقوق کارمندان و با زنشستگان است ولی برای نهاد حمایتی نیست ل طفا اگه پولی نیست برای همه نباشه

ارسال نظر