|
کدخبر: 137664

قیمت آجیل در حراجمعه بارجیل شکسته شد!

هر زمان که صحبت از بلک فرایدی می‌شود، همه یاد تخفیف‌های ویژه و باور نکردنی اجناس یا خوراکی‌های خوشمزه در این روز می‌افتند. این روزها کمتر فروشنده‌ای حاضر است محصولات خود را زیر قیمت بدهد، پس هر زمان تخفیفی برای خوراکی‌های خوشمزه مانند آجیل یا خشکبار در نظر گرفته می‌شود، نباید فرصت را از دست بدهید.

اقتصاد قیمت آجیل در حراجمعه بارجیل شکسته شد!

هر زمان که صحبت از بلک فرایدی می‌شود، همه یاد تخفیف‌های ویژه و باور نکردنی اجناس یا خوراکی‌های خوشمزه در این روز می‌افتند. این روزها کمتر فروشنده‌ای حاضر است محصولات خود را زیر قیمت بدهد، پس هر زمان تخفیفی برای خوراکی‌های خوشمزه مانند آجیل یا خشکبار در نظر گرفته می‌شود، نباید فرصت را از دست بدهید.

فروشگاه آنلاین بارجیل با تخفیف‌های ویژه‌ای که برای اغلب محصولات خود در نظر گرفته است، می‌توانید در این روز استثنایی با یک تیر دو نشان بزنید! چه روزی بهتر از جمعه سیاه که هم می‌توانید با تخفیف ویژه خشکبار مدنظر خود را خریداری کنید، هم بدون خارج شدن از منزل در این روزهای کرونایی محصولاتی که سفارش داده‌اید، درب منزل تحویل بگیرید.

حراجمعه

همین حالا وارد سایت بارجیل شوید و از تخفیف‌های هیجان‌انگیز حراجمعه استفاده کنید!

تخفیف‌های خوشمزه را از دست ندهید

آیا تا به حال شده که به فروشگاه‌های محلی برای خرید آجیل بروید و ببینید که روی محصولی تخفیف خورده است؟ قطعا کمتر کسی تخفیف در فروش آجیل را دیده است. اما در این فروشگاه آنلاین هر چیز غیر ممکنی، ممکن شده است آن هم با شرایط بسیار ویژه!

محصولاتی که با تخفیف برای شما در نظر گرفته شده، شامل موارد زیر است:

  • مغز بادام ایرانی خام
  • مغز بادام خام
  • آجیل میوه خشک
  • چهار مغز
  • برشته پودری
  • شیرین مغز
  • شش مغز

همه این محصولات جز پر فروش‌ترین‌ها و پر درخواست ترین‌ها در بین آجیل و خشکبار بوده است که این بار با تخفیف استثنایی ۲۰% در بسته‌بندی‌های ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی و با کیفیت فوق العاده در اختیار شما قرار خواهد گرفت، کافی است که یکبار امتحان کنید تا مشتری همیشگی شوید. در هر کجای کشور که هستید محصولات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

از تخفیف‌های حراجمعه بارجیل استفاده کنید!

شب یلدا بدون آجیل نمانید

همانطور که می‌دانید هم حراجمعه و هم شب یلدا نزدیک است، پس بهتر است که فرصت را از دست ندهید و شب یلدا را بدون آجیل نمانید. شاید خرید آجیل به‌دلیل وضعیت اقتصادی کمی برای همه دشوار باشد؛ اما، زمانی که صحبت از تخفیف ویژه می‌شود، دیگر نباید آجیل از قلم بیفتد.

آجیل بهداشتی، با تنوعی بی‌نظیر

قطعا بهداشت و تمیزی، یکی از موارد مهمی است که باید هنگام خرید خشکبار و آجیل توجه کرد. درحال‌حاضر که وضعیت کرونا در میان است این حساسیت مسلما دو چندان می‌شود. شما نیز باید از فروشگاه آنلاین مطمئنی خریداری کنید.

در فروشگاه بارجیل از گذشته تا به امروز بهداشت و کیفیت حرف اول را در محصولاتشان می‌زند، بنابراین خیالتان از این نظر راحت باشد.

برای خرید آجیل از خانه بیرون نروید

این فروشگاه آنلاین علاوه بر کیفیت بالا، رعایت بهداشت اصولی و تخفیف عالی، شرایط ویژه دیگری برای افرادی که به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنند نیز در نظر گرفته است. هر کجای ایران که باشید این تخفیف و خرید اینترنتی شامل شما می‌شود و بسته‌های خود را درب منزل دریافت خواهید کرد.

مشتریان تهرانی شرایط ویژه تری که دارند این است، به‌طور کاملا رایگان بسته‌های سفارشی برایشان فرستاده می‌شود، پس دیگر نباید وقت را هدر دهید. هر آنچه که می‌خواهید با توجه به تنوع بالای محصولات، قطعا پیدا خواهید کرد.

با توجه به شرایط فعلی که بسیاری از کسب و کارها از جمله خشکبارها تعطیل شده و خروج از منزل ممکن نیست، شرایط برای همه سخت‌تر شده است، اما نگران نباشید؛ چراکه با فروش آنلاین در هر روز و هر ساعت می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن بسته خود را تحویل بگیرید.

 آجیل و خشکبار را گران نخرید

آیا تمایل دارید هنگامی که به خرید می‌روید، اجاره، مالیات، پول آب، برق و.... صاحب مغازه را شما پرداخت کنید؟ قطعا خیر. ممکن است این سوال برای شما کمی عجیب باشد، شاید باور نکنید که شما هر بار که به خرید آجیل و خشکبار در محل خود می‌روید همه این موارد را با شما حساب می‌کنند.

در فروشگاه اینترنتی قطعا چنین مسئله‌ای وجود ندارد و با قرار دادن تخفیفات در مناسبت‌های خاص در پی آن هستند که رضایت مشتری را جلب کنند. در واقع دیگر پول اجاره و از این قبیل موارد را شما پرداخت نخواهید کرد.

در بارجیل با تنوع بالای محصولات، هر خشکباری که فکرش را کنید پیدا خواهید کرد، کافی است که یکبار امتحان کنید. قطعا این تنوع بالا تنها در این فروشگاه اینترنتی وجود دارد و شما در هیچ مغازه‌ای نخواهید دید.

 

 

ارسال نظر