|
کدخبر: 130452

اجرای کامل همسان سازی حقوق بازنشستگان / منابع کالاهای اساسی تامین می شود

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از توافق دولت و مجلس برای تامین منابع کالاهای اساسی، اجرای کامل همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی و تکمیل پروژه‌های ناتمام و توازن در مناطق محروم خبر داد.

اقتصاد اجرای کامل همسان سازی حقوق بازنشستگان / منابع کالاهای اساسی تامین می شود

حمیدرضا حاجی بابایی گفت: جلسه بررسی تامین منابع کالاهای اساسی و همسان سازی حقوق بازنشستگان با حضور قالیباف، زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس، عزیزی نماینده کرمانشاه، رضا خواه و نادران عضو کمیسیون برنامه و بودجه، پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه، سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی، خاندوزی عضو کمیسیون اقتصادی و جمعی از کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس امروز برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مشترک مجلس و دولت، درخصوص منابع این طرح پس از بررسی های لازم توافق لازم صورت گرفت و مقرر شد، پورمحمدی مشورت لازم را با دولت انجام دهد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در این توافق موضوع ۵۰ هزار میلیارد تومان بند(و)، تبصره ۲ در اختیار سازمان تامین اجتماعی بدون هیچگونه تغییر کماکان باقی می ماند.

حاجی بابایی تأکید کرد: منابع تامین کالاهای اساسی با رعایت مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه در جهت تامین کالاهای اساسی بر مبنای ۱۲۰ هزار تومان برای سه دهک پایین و ۶۰ هزار تومان برای ۴دهک بعدی خواهد بود.

حاجی بابایی به لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و مناطق محروم هم اشاره کرد گفت: ۲۰ هزارمیلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و مناطق محروم، همچنین تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی پیش بینی شده است.

وی افزود: خط قرمز ما در این طرح، تامین کالاهای اساسی و اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و تامین اجتماعی بطور کامل است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در مذاکرات امروز پرداخت ۳۰ هزارمیلیارد تومان از مطالبات سازمان تامین اجتماعی برای کمک به این سازمان و همچنین اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و بازنشستگان غیر هیات علمی دانشگاهها بررسی شد، که علاوه بر بند(و)، به سقف تبصره ۲ افزوده شده است.

 

منبع: ايسنا
  • خسرو ارسالی در

    برحقوق بازنشستگان ۹۹ افزایش نیافت به کجا مراجعه کنیم

  • احمد ارسالی در

    با سلام در طرح همسان سازی برای بازنشستکا ن بهداشت حق مسئولیت جبهه فوق العاده هی ت امنا الحاق نیافت و یک گروه کم نمودند وطبقه ندادند واعتراض دارند چون قوانین به داشت لحا ظ نشد لطفا منعکس بفرمایند.لطفا منعکس بفرمایند. تشکر

  • بی نام ارسالی در

    این همسان سازی تنها ٩٠ درصد حقوق شاغلان همطراز را در نظر گرفته است نه امتیاز ات جانبی مانند جانبازی یا خدمت در مناطق محروم یا مناطق جنگی و......... بنابراین نیاز به تجدید نظر دارد.

  • ناشناس ارسالی در

    همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که درمردادماه سال جاری انجام شدبرابرمصب وبه هیت دولت نبوده وحداکثرافزایش حقوق ۸۰ ۰هزارتومان بوده درحالیکه افزایش حقوق باز نشستگان کشوری ولشگری بیش از۲/۵میلیون است .این موضوع تبعیض وعین بی عدالتی است.لذا از جناب حاجی بابا وسالاری تقامندیم پیگیر ی لازم رادراین زمینه بعمل آورند.

  • خ ارسالی در

    من جان بازم حقوق مهر گرفتم فقط دویست توم ان افزایش داشت همان همسانیازیتون واقعا گ دا گدا رحمت خدا

  • ناشناس ارسالی در

    تاراجگران چهل ساله صندوقهای بازنشیتگی به تر است صدها هزار میلیارد تومان تاراج رفت ه تامین اجتماعی را بدهند و اینقدر به باز نشتگان این سازمان که سی سال قبل از گرفتن حقوق سی درصد آنرا به صندوق واریز کرده ا ند نگذارند.

  • نادری ارسالی در

    همسرم از شروع اپیدمی کرونا بیکار شده بیمه هم نمیباشد من و یک حقوق بازنشستگی و گرانی های روزانه لطفا حقوق بازنشستگان را اگر امکان داره عادلانه و قانونی افزایش دهید تا این چند صباح رو کمی بهتر زندگی کنیم سپاسگزارم

  • مستمری بگیر ارسالی در

    کدام همسان سازی تامین اجتماعی همش دورغ 800 میگند 300اضافه میشه برسید به داد مردم

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفانه با وعده وعیدهای پوچ تا به حال س الیان زیادی ست که سر ما شیره مالیدن وحال قدرت ابراز و تکرار گفته های به حقمان به جایی نرسیده وچه بازنشستگان پیش کسوتی که آرزوی همسان سازی حقوقشان را به گور برد ه وچه زجری که در این راه با حقوق اندک با خانواده شان کشیده اندوچه خنده ها و وعده وعیدهایی که خود سران به اعضای بدبخت ساز مان تامین اجتماعی کرده وما را به هیچ شمر ده اندواین بی کفایتی و بی لیاقتی آنها ر ا میرساند که ازرشی به گفته ها ووعده های مفتشان موقعی که میخواهند سر کار بیایند ز ده وبعد شروع به مال اندوزی وپر کردن جیبش ان میشوند .من فقط سوالم اینست که تاکی چش مانت را میبندی وبدبختی بازنشستگان تامین اجتماعی را نمیبینی

  • ناشناس ارسالی در

    شما همش بس کالای اساسی می کنید یعنی چی س ه برابر می فروشند به ما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها