|
کدخبر: 127451

شگفت‌انگیزترین قیمت‌ های مسکن

آپارتمان‌های منطقه شش تهران در یک ماه اخیر بین ۹ تا ۱۵۲میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است. گران‌ترین آپارتمان معامله شده در عباس آباد و با قیمت ۱۵۲میلیون تومان به ازای هر متر مربع بوده است.

اقتصاد شگفت‌انگیزترین قیمت‌ های مسکن

منطقه۶ تهران در مرکز پایتخت واقع شده است. قیمت مسکن در این منطقه از میانگین بالای ارزشی برخوردار است. آپارتمان‌های منطقه۶ طی یک ماه اخیر بین ۹ تا ۱۵۲میلیون تومان در هر مترمربع معامله شده چنانچه ارزان‌ترین واحد معامله‌شده در ایرانشهر و دانشگاه تهران با قیمت متری ۹میلیون تومان بوده است.

آپارتمان‌های منطقه آرژانتین بین ۲۰ تا ۴۴میلیون تومان، آپارتمان‌های ایرانشهر بین ۹ تا ۴۴میلیون تومان، واحدهای بهجت‌آباد در بازه ۱۷ تا ۴۸میلیون تومان، آپارتمان‌های اطراف پارک لاله از ۱۵ تا ۵۱میلیون تومان، خانه‌های دانشگاه تهران بین ۹ تا ۵۷میلیون تومان و آپارتمان‌های شیراز در بازه ۲۴ تا ۱۱۰میلیون تومان معامله شده است.

 نقدینگی افسار گسیخته اجازه تامین‌مالی از طریق خطوط‌اعتباری را نمی‌دهد/ بازگشت طرح توزیع اقلام‌اساسی به کمیسیون برنامه‌و‌بودجه

گفتنی است قیمت آپارتمان‌‌های عباس آباد در محدوده ۲۸ تا ۱۵۲میلیون تومان، فاطمی بین ۱۸ تا ۴۷میلیون تومان، کشاورز غربی در محدوده قیمتی ۱۶ تا ۶۷میلیون تومان و آپارتمان‌های منطقه جهاد و یوسف آباد بین ۱۱ تا ۸۴میلیون تومان معامله شده است.

یک واحد آپارتمان ۶۶متری و ۱۸سال ساخت در میدان ولیعصر انقلاب متری ۲۷میلیون و ۱۵۳هزار تومان معامله شد. همچنین واحدی ۱۱۹متری در یوسف‌آباد امیرآباد مجموعا ۴میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان به فروش رفت. یک واحد آپارتمان ۴۲متری و ۲۹سال ساخت در میدان جهاد متری ۲۸میلیون و ۴۹۰هزار تومان فروخته شد.

خانه‌ای ۱۰۰متری و ۹سال ساخت در پارک لاله متری ۱۸میلیون و ۲۷۰هزار تومان، واحدی ۵۴متری و ۱۳سال ساخت در ایرانشهر متری ۲۴میلیون و ۶۶۶هزار تومان، یک واحد آپارتمان ۱۱۴متری و ۱۸سال ساخت در عباس‌آباد ۲۸میلیون و ۸۸۱هزار تومان در هر متر مربع، یک آپارتمان ۹۶متری و یک سال ساخت در منطقه قزل قلعه متری ۴۴میلیون و ۳۳۰هزار تومان و یک واحد ۵۱متری و ۱۰سال ساخت در شیراز متری ۴۶میلیون و ۴۲۵هزار تومان معامله شد.

یک واحد آپارتمان ۱۸۱متری و ۴۹سال ساخت در بهجت آباد ۴میلیارد و ۵۰میلیون تومان معامله شد. همچنین یک واحد آپارتمان ۱۶۰متری و یک سال ساخت در قائم مقام سنایی متری ۳۸میلیون و ۴۳۷هزار تومان به فروش رسید. قیمت مسکن برای واحدی ۱۲۵متری و نوساز در دانشگاه تهران متری ۳۲میلیون و ۸۰۰هزار تومان و برای واحدی ۷۱متری و ۷سال ساخت در کشاورز غربی متری ۳۱میلیون و ۹۹۳هزار تومان بوده است.

لازم به ذکر است در معاملات صورت گرفته منطقه۶ قیمت‌های نجومی و عجیب و غریب زیادی به چشم می‌خورد و قیمت مسکن برای برخی واحدهای این منطقه بسیار بالاتر از عرف بوده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر