|
کدخبر: 120845

مهلت پذیره‌نویسی صندوق ETF پالایشی تمدید می شود؟

معاون سازمان خصوصی‌سازی از احتمال تمدید زمان پذیره‌نویسی صندوق ETF دولتی (دارا دوم) به مدت یک هفته، خبر داد.

اقتصاد مهلت پذیره‌نویسی صندوق ETF پالایشی تمدید می شود؟

حسن علایی با اشاره به احتمال تمدید زمان پذیره‌نویسی صندوق ETF دولتی (دارا دوم) افزود: در نخستین ابلاغیه منتشر شده برای پذیره‌نویسی دومین مرحله از عرضه صندوق ETF تا ۱۹ شهریورماه به فعالان بازار فرصت داده شد تا در پذیره‌نویسی این صندوق مشارکت کنند اما اکنون براساس مذاکرات صورت گرفته تصمیم گرفته شد تا زمان اعلام شده جهت مشارکت بیشتر مردم تمدید شود.

وی اظهارکرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده و برنامه‌های صورت گرفته ممکن است به مدت یک هفته، زمان پذیره‌نویسی صندوق ETF دولتی (دارا دوم) تمدید شود.

علایی درباره میزان مشارکت مردم در پذیره‌نویسی این مرحله از صندوق‌های ETF گفت: شرایط بازار سرمایه در پذیره‌نویسی صندوق دارا یکم با شرایطی که اکنون برای صندوق دارا دوم وجود دارد بسیار متفاوت است، به همین دلیل در وضعیت فعلی نمی‌توان آمار درستی را از میزان مشارکت افراد در پذیره‌نویسی صندوق دارا دوم اعلام کرد و این امر بعد از اتمام زمان پذیره‌نویسی امکان‌پذیر است.

معاون سازمان خصوصی با اشاره به عرضه سومین مرحله از عرضه صندوق ETF بازار گفت: براساس مصوبه هیات وزیران و برنامه‌ریزی انجام شده عرضه سومین مرحله از صندوق ETF دولتی که شامل صنایع فلزی و خودرویی است پابرجا است و تا پایان آذر ماه انجام خواهد شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها