|
کدخبر: 286864

به راحتی دوچرخه بخرید

انتخاب و خرید دوچرخه نیاز به اطلاعات بالا و مهمی دارد. در این مقاله معیارهایی را مشخص کنیم و طبق آن بهترین دوچرخه را خریداری کنیم.

خرید دوچرخه یکی از متداول‌ترین و مهم‌ترین تصمیم‌هایی است که هر فردی ممکن است در زندگی با آن روبرو شود و این تصمیم یکی از بهترین سرمایه گذاری‌ برای حفظ سلامت انسان می‌باشد. این دلایل موجب می‌شود تا در زمانی‌که قصد خرید دوچرخه دارید جوانب مختلفی را بسنجید. دوچرخه‌ای که انتخاب و خریداری می‌کنید بایستی معیارهایی مانند: ایمنی بالا، کیفیت ساخت و سرعت بالا، وزن کم و سواری مطلوب را داشته باشد. برند دوچرخه از معیارهای اصلی خرید دوچرخه است که باعث بهبود و یا افت کیفیت  سواری می‌شود. برای مثال خرید دوچرخه ویوا یک انتخاب حرفه‌ای است. ما در این مقاله قصد داریم تا موارد مهمی که قبل از خرید دوچرخه باید بررسی شود را به شما آموزش دهیم.

خرید دوچرخه

 

قبل از هرچیز هدف خود از سواری را مشخص کنید

در مرحله اول قبل از خرید، شناخت انواع دوچرخه و مدل‌های آن حائز اهمیت است. سبک دوچرخه ارتباط مستقیمی با نیاز و هدف دوچرخه‌سوار دارد. بنابراین قطعات، طراحی و قیمت دوچرخه در مدل های مختلف متفاوت خواهد بود. پس اگر قصد خرید دوچرخه دارید در ابتدا و قبل از هر کاری باید مدل های مختلف را به درستی بشناسید. حال مدل های مختلف را برای شما توضیح می دهیم:

دوچرخه کوهستان، تجربه آدرنالین خالص

اگر به دنبال خرید دوچرخه‌ای برای طبیعت گردی و استشمام هوای تازه کوهستان می‌گردید قطعا باید به سراغ دوچرخه‌های کوهستان بروید. که در بین دوچرخه ‍‌سواران سراسر جهان از محبوبیت زیادی برخوردار است. این مدل دارای کمک فنر در قسمت جلو و برخی مدل های حرفه‌ای کمک فنر وسط است ، سیسیتم دنده در دوچرخه کوهستان شامل تعداد خودروهای زیاد در قسمت عقب و طبق های کوچکتر در قسمت جلو است تا بتوانید با بهترین حالت در مسیرهای کوهستانی به دوچرخه سواری بپردازید. ترمزهای این مدل دوچرخه اصولا ترمز دیسکی است که بسیار دقیق عمل میکند و برای سواری در مسیرهای کوهستانی مفید است . برای مثال دوچرخه ویوا، سبک کوهستان گزینه مناسبی برای خرید دوچرخه است.

لمس لحظات لذت‌بخش با دوچرخه شهری

خرید دوچرخه شهری بهترین گزینه برای تفریح و انجام کارهای روزمره خواهد بود. در این مدل سرعت و راحتی به گونه ای با هم ترکیب شده تا لبخند را بر لبان شما بیاورد. این مدل برای سواری در مسیرهای شهری طراحی و تجهیز شده است. در این مدل چرخ ها  سایز 28 است ، ترمزهای بکاررفته از نوع ترمز لقمه‌ای بوده و برای اینکه بتواند سرعت بیشتری داشته باشد دندهای قسمت جلو دوچرخه بزرگتر و با دندانه‌های بیشتر است. لاستیک دوچرخه شهری از کوهستان باریکتر بوده و به همین علت اصطکاک کمتری دارد و سواری مطلوبتری را برای شهر دارد

نهایت هیجان با خرید دوچرخه کورسی

خرید دوچرخه کورسی برای افرادی که قصد دارند، هیجان و سرعت وصف نشدنی را تجربه کنند توصیه می‌شود. دوچرخه کورسی لذت یک سواری سرعتی را برای شما به همراه دارد. یک محصول سبک و بسیار آیرودینامیک برای استفاده حرفه ای. دوچرخه‌هایی هستند که بیشتر برای مسابقات استفاده می شوند. لاستیک ها بسیار باریک و با سطح اصطکاک کم هستند ، ترمزهای لقمه (و جدیدا ترمز های دیسکی) از جمله سایز خصوصیات دوچرخه کورسی است و اکثرا از جنس کرین ساخته می شوند.

اهیمت انتخاب سایز دوچرخه

مسئلۀ بعدی سایز است اینکه خیال کنید تنها با سرچ در اینترنت و بررسی چند چارت سایز می‎توان با اطمینان ادعا کرد که سایز شما چیست سخت در اشتباه هستید، اما چرا؟ زیرا سایزبندی میان محصولات هر برند، هرنوع و هر مدل دوچرخه متفاوت است و در این مورد حتما باید با یک کارشناس مشورت کرد.

خرید دوچرخه ویوا

قبل از خرید دوچرخه بهترین برند ها را بشناسید !

تجربه دوچرخه‌سواری با یک دوچرخه برند و غیر برند تفاوت بسیار زیادی دارد. تنوع مدل و تنوع قیمت در برندها کار را کمی سخت می کند و به همین دلیل اصولا خرید دوچرخه از برندهای مطرح تولیدکننده کمی چالشی است. اما اگر بتوانید با تحقیقات درست یک محصول متناسب را انتخاب کنید قطعا لذت سواری خوبی را خواهید برد.

با جاینت در اوج باشید

برند جاینت برترین برند تولید کننده دوچرخه در جهان است و آوازه‌ی کیفیت آن در بین دوچرخه‌سواران بسیار مطرح است. از هر لحاظ که بنگریم محصولات جابنت بسیار متمایز هستند. اما بهترین برند دوچرخه سازی در جهان یعنی دوچرخه جاینت که تنوع مدلی بسیار بالا و کیفیت فوق العاده‌ای در ساخت و سواری دارد و پرفروشترین برند دوچرخه در دنیا محسوب می شود. جاینت محصولات بسیار متنوع در مدل های کوهستان، کورسی و شهری با جدیدترین و بالاترین سطح از تکنولوژی روز و کیفیت عالی تولید می کند.به همین دلیل خرید دوچرخه از این برند بسیار منطقی است. تکنولوژی هایی مثل آلومینیوم اختصاصی Aluxx  که نسبت به آلومینیوم سایز شرکتها وزن کمتر و استحکام بیشتری دارد.

حرفه ای و محبوب مانند دوچرخه اسکات

اسکات جزو مطرح‌ترین دوچرخه‌های جهان است که همواره بین 10 برند برتر دنیا قرار دارد. اسکات دوجرخه‌های متنوعی مخصوص آقایان و بانوان در مدلهای مختلف تولید می کند که در سراسر جهان طرفداران بیشماری دارد و حتی قهرمان دوچرخه سواری کوهستان آقای نینو نیز از اسکات در مسابقات استفاده می کند. این برند نیز تکنولوژی ساخت منحصر بفردی دارد و از کیفیت بالایی در ساخت محصولات خود بهره میبرد وخرید دوچرخه از این برند نیز پیشنهاد می‌شود.

خرید دوچرخه ویوا، انتخابی بی‌نظیر

کمپانی خوش نام ویوا سالیان متمادی است که در زمینه تولید و عرضه دوچرخه ویوا با مدلهای مختلف فعالیت دارد. از مهم‌ترین مزیت‌های این برند کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب آن است که  این برند چینی را در بین دوچرخه سواران ایرانی  بسیار محبوب کرده و تیراژ خرید دوچرخه ویوا را بالا برده است. دوچرخه ویوا از لحاظ طراحی و ساخت یک محصول میان رده خوب محسوب میشود که سعی دارد تا با استفاده از قطعات شیمانو و سایر قطعات با کیفیت یک محصول مشتری پسند به بازار عرضه کند. این برند یکی از تأمین کنندگان اصلی بازار دوچرخه در کشورهای آمریکا، روسیه و ژاپن است. محصولات این برند علاوه بر ایران به 44 کشور دیگر نیز صادر می‌شود. و از آنجایی که خرید دوچرخه ویوا در ایران بسیار متداول است بشما فروشگاهی را معرفی می‌کنیم تا به آسانی دوچرخه ویوا مدنظرتان را خریداری کنید.

دوچرخه ویوا

خرید دوچرخه ویوا از آریا چرخ

آریا چرخ یکی از نمایندگی‌های دوچرخه ویوا است که کلیه محصولات این برند را با ضمانت اصل بودن کالا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. از مزیت‌های خرید اینترنتی دوچرخه از این فروشگاه می‌توان به صرفه جویی در مصرف وقت و انرژی، دریافت خدمات پس از فروش، ارسال رایگان و فوری درب منزل و دریافت مشاوره فنی رایگان به هنگام خرید اشاره کرد. اگر قصد خرید دوچرخه ویوا را دارید قبل از هر چیز با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید تا از مشاوره‌های تخصصی آن‌ها بهره مند شود.

نویسنده: رپورتاژ
  • علی محمد ارسالی در

    خیلی خوب بود، عنوان را که خواندم احساس ک ردم که شاید اتفاق عجیب و غریبی افتاده بع دا متوجه شدم که اطلاعات در مورد خرید دوچ رخه هست
    اما خوب بود

  • حسن ارسالی در

    واقعا خیلی خوب توضیح داده بودید. واقعا ب رای خرید دوچرخه نیاز به اطلاعات کافی هست و خیلی تخصصی شده. مقاله خوبی بود اما کا ش در مورد سبک‌ها کمی بیشتر توضیح داده بو دید.

  • مهسا ارسالی در

    اگر واقعا قصد خرید دوچرخه دارید باید بگم که ویوا حرف نداره من الان سه سال که ویو ا المنت دارم عالیه هم خیلی خوب پدال میخو ره هم لوازم خوبی داره و قیمتش هم نسبت به جاینت و اسکات مناسب تر است.

    • علیرضا ارسالی در

      موافقم ، ویوا واقعا دوچرخه های خوبی دارد ، قیمت دوچرخه ویوا هم نسبت به بقیه برنده ا خیلی مناسب هستش.

  • فرهاد ارسالی در

    من مدتهاست که دوچرخه کوهستان دارم و بسیا ر راضی هستم. به نظرم بهترین سبک دوچرخه س واری هست و هرکسی باید امتحانش کنه.
    ممنون بابت مقاله مفیدتون

  • ارسلان بابابیگی ارسالی در

    این مقاله یک راهنما جامع و شفاف برای همه کسانی که میخوان دوچرخه بخرن بود و من هم ازش استفاده کردم. منونم از شما بابت نشر این مطالب

  • آتیه باقری ارسالی در

    عالی بود

  • علی ارسالی در

    واقعا ممنونم بابت این مقاله مفیدتون بابت نشر این سپاسگزارم.
    من به شخصه چند وقت بود که دنبال دوچرخه خوب و البته سبک بودم ک مقالتون واقعا بهم کمک کرد و اطلاعات کافی در رابط با دوچرخه به دست بیارم

  • محمدرضا ارسالی در

    مقاله خوبی بود برای خرید دوچرخه واقعا کا رساز هست. اما اینکه بلاخره کدام دوچرخه و چرا را توضیح نداده بودید. سایتی که در ا نتهای مقاله معرفی شده بود مقالات خوبی دا شت و قیمت های اعلامی هم خیلی منصفانه بود .

  • mhmmad hosein ارسالی در

    از سایت معرفی شده دوچرخه خریداری کردم وب سیار پشتیبانی و مشاوره قوی داشتند. از شم ا بابت اطلاعات مفید و معرفی آریاچرخ ممنو نم

ارسال نظر